התמונה מתבהרת: סמסונג לא תאפשר הסרת אפליקציות מותקנות מראש על ה-Galaxy S6

לאחרונה שמענו על האפשרות כי סמסונג תאפשר לרוכשי ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge למחוק אפליקציות המותקנות מראש על המכשירים, גם אפליקציות מייצורה כדוגמת ה-S Voice, S Health ועוד. על פי הדיווחים הקודמים, אופציה זו הייתה צפויה להתאפשר בעקבות חוק דרום קוריאני שנוי במחלוקות, האומר כי לכל האפליקציות במכשיר סלולרי המושק במדינה צריכה להיות האופציה למחיקה.

עם זאת, מתבהרת כעת התמונה ונראה כי למרות הכל, לא יתאפשר למשתמשים למחוק את האפליקציות המותקנות מראש על ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge.

על פי הדיווח האחרון, המגיע מבית אתר הטכנולוגיה הרוסי Techmaniacs, נראה כי אמנם לא תהיה אופציה למחוק לחלוטין את האפליקציות, אך תהיה אופציה להשביתן. אופציית ההשבתה תפעל במכשיר עד לכיבוי והפעלה מחדש, כאשר אז הן יופעלו מחדש. יש לציין כי גם בעת השבתה של האפליקציות, הן יתפסו נפח במכשיר ולא ימחקו לחלוטין.

סמסונג הציגה בפנינו קו מחשבה חדש עם ההשקה של שני מכשירי הדגל של החברה, ה-Galaxy S6 וה-GS6 Edge. אלו הציגו ממשק TouchWiz מחודש, אשר מפחית באופן משמעותי את העומס על המערכת בהשוואה לממשק שהוצג בשנים קודמות. למרות העובדה שסמסונג צמצמה באופן משמעותי את כמות האפליקציות המותקנות מראש, היא, ככל הנראה, לא תאפשר מחיקה של האפליקציות אותן כן בחרה להתקין על המכשיר טרם רכישתו ע”י הלקוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים