חברת LG חושפת מקרנים ניידים המצוידים בנורות LED

מקרני וידאו הפכו נגישים משמעותית משהיו עד לפני שנים בודדות. כיום ניתן למצוא אותם בכל כיתת לימוד וחדר ישיבות, כאשר בסמסונג אף ניסו למקמם בכיסנו עם מכשירי ה-Galaxy Beam, אלו ייתכן הקדימו במעט את זמנם. עבור הסלון הביתי, נראה, כי הטכנולוגיה בשלה מתמיד, ועל כן, מציגה LG שני דגמים ניידים חדשים עם יכולות תצוגה מרשימות למדי וממדים מצומצמים.

ראשית נתייחס לדגם Minibeam Pro PF1500, אשר תופס את מקומו בראש סדרת המקרנים הניידים של החברה. מדובר במקרן, אשר מסוגל להציג תכנים ברזולוציית 1080p על גבי שטח תצוגה בעל גודל אלכסוני בן 120 אינץ’ בבהירות מירבית של 1400 לומן בשיטת ANSI. יחס הזריקה (המרחק בין עדשת המקרן למסך עם תלות ברוחבו) בינוני ועומד על 1.4, כאשר המכשיר מצוייד בזום אופטי 1.1X לכוונון חדות התמונה במרחקי הצבה שונים. מאפיין מעניין נוסף הוא קישוריות בלוטות’, המאפשרת לחבר למכשיר התקני שמע חיצוניים ללא שימוש בכבלים. מימדיו הפיזיים עומדים על 132x220x84 מ”מ ומשקלו 1.5 ק”ג.

מקרן Minibeam Pro PF1500 (תמונה: יח"צ)
מקרן Minibeam Pro PF1500 (תמונה: יח”צ)

הדגם הנוסף עונה לשם Minibeam TV PW800 ונבדל ברזולוציית תצוגה נמוכה יותר, אך לצד ממדים קטנים אף יותר. הוא מציג תמונה בגודל מירבי של 100 אינץ’ ברזולוציה בת 1280×800 פיקסלים ובבהירות מירבית של 800 לומן ANSI. בשונה מאחיו הגדול, וכפי שרומז שמו, דגם זה, לראשונה בקרב מקרנים זעירים, מגיע מצויד בממיר טלויזיה מובנה. תכונה שימושית בעיקר עבור המשתמשים המקומיים בדרום קוריאה, שם נפוץ שידור מדיה מסוג T-DMB. יחס הזריקה גם כאן בינוני ב-1.5 ל-1, אם כי ללא רכיב זום אופטי. אורך ורוחב המכשיר 140 מ”מ, בעוד גובהו נמדד ב-50 מ”מ ומשקלו נמוך במיוחד ועומד על 600 גרם בלבד.

שני הדגמים מצויידים בנורות LED, אשר, לדברי החברה, אמורות לספק עד 30,000 שעות צפיה טרם יעלה צורך להחליפן, ותומכים בחיבור התקני זכרון חיצוניים להפעלת מצגות אופיס וניגון קבצי וידאו בפורמט דחיסה DivX. המקרנים יהיו זמינים לרכישה בארה”ב ובדרום קוריאה עוד במהלך החודש הנוכחי ובשווקים נוספים החל מהשבועות הקרובים, בעוד המחירים, נכון לעכשיו, נותרו ללא פרסום.

מקרן Minibeam TV PW800 (תמונה: יח"צ)
מקרן Minibeam TV PW800 (תמונה: יח”צ)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים