דיווח: סמסונג תוכל לייצר סמארטפונים הניתנים לקיפול כבר בשנת 2016

ענקיות הטכנולוגיה הדרום קוריאניות, סמסונג ו-LG, הציגו התקדמות מהותית בשנתיים האחרונות בכל הנוגע למסכים גמישים, כאשר יתרון קל ניתן לרשום לזכותה של הראשונה. השתיים טרם הצליחו להוכיח את היתרון של שילוב מסכים אלו בסמארטפונים ועד כה הגמישות באה לידי ביטוי בכיפופים קלים או צורות סטטיות שונות של המסך בדגמי פרימיום, שנועדו בעיקר למשיכת תשומת לב עם מעט תועלת אמיתית.

samsung-display-conceptלפי בכיר (לא מזוהה) בסמסונג ששוחח עם המגזין הדרום קוריאני Business Korea, החברה תהיה מוכנה לייצור מסכים מתקפלים לסמארטפון כבר בשנת 2016. בניגוד למסכים הגמישים של היום, המסכים החדשים יכולים לשנות את צורתם באמצעות כיפוף. עדיין לא מדובר במסכים גמישים ב-100%, המאפשרים תנועה חופשית, אם כי בכאלה שיוכלו להתקפל בנקודות קבועות (דמיינו צורה של ספר).

סמסונג כבר הציגה אי שם ב-2013 קונספטים של מכשירים עם סוגים שונים של מסכים גמישים, אך נראה כי המסך אינו הבעיה, מאחר והרכיבים האחרים נדרשים לגמישות מסויימת גם כן. סוללות גמישות כבר קיימות בשוק, אבל את לוח האם של המכשירים ואת השבבים השונים עדיין לא ניתן לקפל, לכן אנחנו רחוקים עוד כמה שנים טובות מגמישות מלאה.

חברת LG גם כן בדרך למסכים גמישים מתקפלים ואפילו כאלו הניתנים לגלגול, כך למדנו ממפת הדרכים שחשפה חטיבת המסכים של החברה, LG Display, בסוף השנה שעברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים