דיווח: אפל תשיק שלושה דגמי iPhone חדשים בשנת 2015

בתמונה: iPhone 5C

לפני כשנתיים הפתיעה אפל כאשר הציגה לראשונה שני מכשירי אייפון באירוע ההכרזה שערכה עבור דגמי ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C. הדבר המשיך גם אל תוך 2014, כאשר דגם ה-5C נזנח ובמקומו הוצג דגם פרימיום בדמות ה-iPhone 6 Plus בעל מסך ענק. כעת, כך עולה מתוך דיווח אתר DigiTimes, ייתכן כי אפל תעלה את הרף ותשיק שלושה דגמי אייפון חדשים עד סוף 2015.

על פי הדיווח, תציג אפל לצד דגמי ה-iPhone 6S וה-iPhone 6S Plus דגם נוסף בשם iPhone 6C, זה יספק מענה לכל אותם משתמשי האייפון הסבורים כי הגדלת המסך במכשיר מ-4 אינץ’ ל-4.7 אינץ’ בדגם האייפון 6 ו-5.5 אינץ’ בדגם ה-6 פלוס, פגעו ביכולת לעשות באייפון שימוש ביד אחת. בעוד הדגמים החדשים בעלי המסכים הגדולים זכו להצלחה גדולה מתמיד, עושה רושם כי ישנו עדיין קהל יעד שדורש מכשירים בעלי מסכים קטנים יותר.

מסכי המכשירים החדשים יגיעו מ-Japan Display, שארפ ו-LG Display, כאשר לגבי דגם iPhone 6S מציין הדיווח את שמותיהן של LG ו-Japan Display בלבד.

הדיווח החדש מגיע מספר חודשים לאחר שמועות דומות בנושא שמקורן בסין, ולפיהן שוקלת אפל להשיק דגם אייפון בעל מסך 4 אינץ’. בעוד ישנו עוד זמן מה עד שתשיק אפל את דגמי האייפון החדשים, אלו צפויים להגיע לקראת סוף הרבעון השלישי של השנה. האפשרות כי באפל יבחרו לרענן את דגמי ה-iPhone 5S עם מכשיר חדש בעל מסך 4 אינץ’ בהחלט נשמעת כצעד סביר עבור החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים