בכיר ב-HTC: מכשיר הדגל הבא של החברה יאפשר טעינה אלחוטית

פיצ’ר הטעינה האלחוטית זמין לשימוש כבר מספר שנים, אך נראה שרק לאחרונה החלו היצרניות לקחת אותו ברצינות. במכשירי הדגל החדשים Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge החליטה סמסונג לשלב באופן מובנה את טכנולוגיית הטעינה האלחוטית, ומלבדה – גם סוני, LG, גוגל ויצרניות נוספות שילבו את הטכנולוגיה בכמה ממוצריהן האחרונים. כעת נראה שגם HTC הטיוואנית מנסה להשלים פערים במטרה לשלב את היכולת במכשיר הדגל הבא שלה.

בניגוד ליצרניות רבות בשוק, HTC לא התרגשה מטכנולוגיית הטעינה האלחוטית והחליטה שלא לשלב במכשיריה את פיצ’ר הטעינה האלחוטית. למרבית לקוחות החברה זה לא באמת הפריע, אבל לאחר שסמסונג שילבה את הטכנולוגיה במכשירי הדגל החדשים שלה וסיפרה על אפשרות שימוש של 4 שעות נוספות לאחר טעינה של כ-10 דקות בלבד, אין ספק שמעתה יכולה הפונקציה הזו להוות פקטור חשוב בתהליך הבחירה של הסמארטפון הבא שלכם.

יצרניות נוספות עשויות ללכת בעקבותיה של סמסונג ונראה שאלו הן תכניותיה של HTC לשנה הבאה. הווארד לי, בכיר בחברה, אישר באופן רשמי את העובדה שמכשיר הדגל לשנת 2016 יכיל פונקציית טעינה אלחוטית. עם זאת, נראה כי בפני החברה יעמדו מספר אתגרים בדרך ליישום, שכן טעינה אלחוטית במכשירים בעלי גוף מתכתי עשויה להיות בעייתית, אולי גם בזבזנית במיוחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים