סיפור בהמשכים: פייסבוק משיקה אפליקציית וידאו חדשה בשם Riff

שוק האפליקציות לא נח לרגע. לפני זמן לא רב הודיעה פייסבוק על אפליקציה חדשה פרי פיתוחה – Riff. האפליקציה תאפשר לכל משתמש להקליט את עצמו למספר שניות ואז להעלות את הסרטון לאפליקציה. מה הייחוד אתם שואלים? ובכן, מאותו הרגע כל אחד מהחברים של יוצר הסרטון יוכל להקליט סרטון קצר שיהווה המשך של הסרטון המקורי.

האפליקציה, באופן דומה לעוד אפליקציות מצליחות אחרות, התחילה בכלל כפרויקט צדדי של מספר מפתחים בפייסבוק ולאחר מספר רב של שעות עבודה מצידם, פייסבוק חשפה אותה לקהל הרחב. הפילוסופיה שעומדת מאחורי האפליקציה טמונה בעובדה כי המפתחים הבינו כי אנשים יוכלו להפיק לא מעט הנאה מליצור סיפור מיוחד שכל אחד יוכל, בדרכו שלו, לתרום להמשכיות שלו.

התפעול של האפליקציה פשוט למדי: כל שעל המשתמש לעשות הוא להקליט את עצמו לספר שניות ולהעניק לסרטון נושא – מאותו הרגע כל חבריו לפייסבוק יראו גם הם את הסרטון. כל אחד מהם יוכל להקליט המשך לסרטון ומנקודה זאת גם חבריהם שלהם יוכלו ליצור להקליט את הסרטונים הבאים. בצורה כזאת ניתן לגרום לסרטון כלשהו, שהתחיל במשתמש בודד אחד, להגיע באופן תאורטי לכל משתמש באשר הוא ובכך ליצור סרטון ויראלי במיוחד.

balancing-act-with-titles-2

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים