דיווח: מיקרוסופט תשיק את Surface Pro 4 לצד Windows 10 באוקטובר

Surface Pro 3

בניגוד לטאבלטים ומחשבים אחרים בשוק, אנו לא שומעים רבות אודות ה-Surface Pro 4 מבית מיקרוסופט, שעל פי דיווחים מוקדמים היה אמור להיות מושק בחודש יוני 2015, כשנה לאחר השקת קודמו, Surface Pro 3. טאבלט שזכה להצלחה רבה יחסית וסיפק מעט נחת למיקרוסופט. על פי הדיווחים האחרונים, מיקרוסופט תמשוך את תאריך ההכרזה של הטאבלט-מחשב נייד מייצורה עד לסוף השנה ותשיק אותו באוקטובר.

הדיווח מגיע מאתר החדשות Inquisitr ומציין כי מיקרוסופט תדחה את השקת Surface Pro 4 עד לאוקטובר 2015, על מנת שיגיע לצד מערכת ההפעלה החדשה של החברה, Windows 10, ויהיה למחשב הראשון שמריץ את מערכת ההפעלה החדשה מותקנת מראש.

בשיחה עם אתר ה-Inquisitr, ציין אנליסט הטכנולוגיה פול מולר:

ה-Surface Pro 3 נמכר בכמויות טובות בדיוק כפי שנמכר כשרק שוחרר. למרות שאנשים ציפו שה-Pro 4 ישוחרר ביוני או יולי, הוא כנראה לא יושק עד לשחרור הרשמי של Windows 10. כך תוכל מיקרוסופט לנצל את המומנטום גם ל-Windows 10 וגם ל-Surface Pro 4.

עוד סופר בדיווח כי ה-Surface Pro 4 יכיל מסך ברזולוציית 4K (!) כשיגיע בשני גדלים שונים – 12 או 14 אינץ׳. המעבד שיכילו הדגמים יהיה מסוג Core i5 או Core i7, כששמועות מסויימות מציינות שערכת השבבים תהיה Skylake העתידית מבית Intel, שצפויה לראות אור באוגוסט השנה. בנוגע לזכרון, המחשב הנייד-טאבלט המתקדם צפוי להכיל זיכרון פנימי 16GB RAM ו-1TB נפח אחסון.

ה-Surface Pro 4 צפוי להתחרות באופן ישיר עם ה-iPad Pro עליו שמענו לא מעט בחודשים האחרונים, אותו צפויה אפל לחשוף בספטמבר 2015. האייפד פרו עשוי להכיל מסך בגודל 12.2-12.9 אינץ׳, עט סטיילוס המותאם לעבודה עם הטאבלט, 4 רמקולים סטריאופוניים ואף יכיל חיבור USB 3.0. נוסף על כך, צפוי המכשיר לרוץ על גבי מערכת הפעלה המשלבת בין iOS ל-OS X ובכך להציג פונקצינליות חדשה לחלוטין מן הטאבלטים בשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים