פייסבוק חושפת גרסת דפדפן לשירות ההודעות מסנג’ר

בשבוע שעבר חשפה פייסבוק כי אפליקציית המסרים הפופולרית שלה, Facebook Messenger, תהיה זמינה גם בגרסת דפדפן. המעבר מהטלפון למחשב זמין כעת לכלל המשתמשים דרך הכתובת Messenger.com בדפדפן במחשב האישי, ונותן למשתמש את האפשרות להיפטר מהפרעות כאלה ואחרות בציר הזמן של הרשת החברתית כפי שהיה נהוג עד כה.

בפייסבוק מציינים בהודעה שנמסרה לאתר ReCode כי:

האתר Messenger.com הוא עבור משתמשים שרוצים להתכתב ללא הסחות דעת כאלה ואחרות שיכולות לצוץ בפייסבוק. אם אתה שולח הודעות באמצעות פייסבוק, אתה נמצא בציר הזמן וחדשות ועדכוני הפרופיל של החברים שלך נמצאים בקרבת מקום. ב- Messenger.com אתה ממוקד.

בצעד דומה מאוד לגרסת הדפדפן של אפליקציית Whatsapp, החליטו בפייסבוק לבודד את הצ’אט למסגרת עצמאית. כך בעצם נכנסת פייסבוק לתחרות מול סקייפ, וייבר ואחרות. לא ברור אם המהלך טומן בחובו גם מודל עסקי נוסף מלבד הקלה על המשתמשים. בתוך כך, הופכת Whatsapp Web זמינה גם עבור דפדפן הספארי במקינטוש.

עוד יהיה זמין גם השירות החדש peer-to-peer ,המאפשר לכל משתמשי פייסבוק, המשתמשים באפליקציה להעביר כספים לחברי הפייסבוק שלהם. הגישה אל Messenger.com דורשת, כמובן, חשבון פייסבוק, ותהיה זמינה למשתמשים דוברי אנגלית ברחבי העולם החל מהיום ובצורה הדרגתית לכלל המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים