אפל משחררת את עדכוני מערכות ההפעלה iOS 8.3 ו-Mac OS X 10.10.3

אפל החלה בהפצתם של שני עדכוני גרסה משמעותיים עבור זוג מערכות ההפעלה שברשותה: iOS 8.3 ו-Mac OS X 10.10.3.

העדכון הראשון הוא iOS 8.3, הוא מיועד עבור מכשירי ה-iPhone, ה-iPod Touch וה-iPad. השדרוג הגדול ביותר בעדכון נוגע לארצנו הקטנטונת: פונקציית ההכתבה הקולית, שהייתה זמינה עד כה רק באנגלית ומספר שפות אחרות, זמינה כעת גם בעברית. לא מן הנמנע שבקרוב מאוד נזכה גם לדבר אל העוזרת האישית סירי בעברית. בנוסף, מקלדת ה-Emoji חודשה וכעת כוללת 300 סמלונים חדשים. העדכון מכיל גם שלל תיקוני באגים ושיפורי ביצועים שונים שתורמים לחווית השימוש הכוללת במכשיר.

לרשימת העדכונים המלאה ב-iOS 8.3 (בעברית) – לחצו כאן

אלבומי התמונות החדשים ב-OS X וב-iOS
אלבומי התמונות החדשים ב-OS X וב-iOS

העדכון השני הוא Mac OS X 10.10.3, מערכת ההפעלה של המחשבים הנייחים והניידים מבית החברה. השינוי הגדול ביותר בעדכון זה הוא היכללותה של אפליקציית Photos החדשה, המחליפה את iPhoto ו-Aperture המיושנות. Photos תואמת לשפת העיצוב החדשה והפשוטה של אפל ושואבת אלמנטים רבים מאפליקציית התמונות של iOS. כמו בעדכון עבור iOS, גם העדכון למחשבי המק מביא עימו מגוון סמלוני Emoji חדשים ומגוונים.

לרשימת העדכונים המלאה ב-OS X 10.10.3 (באנגלית) – לחצו כאן

בניגוד ליצרניות אחרות, שנוהגות להפיץ עדכוני תוכנה בגלים שנמשכים לאורך שבועות, אפל משחררת עדכונים עבור כל המכשירים בגל אחד – בכך היא מבטיחה שהם יגיעו אל כלל המשתמשים בהקדם האפשרי. בנוסף, מכיוון שאפל מייצרת גם את החומרה וגם את התוכנה, היא מסוגלת להבטיח תאימות אופטימלית בין השתיים ולספק את העדכון לכלל המכשירים באופן מיידי.

לעומת זאת, במערכות כדוגמת אנדרואיד, בהן יצרנית התוכנה שונה מיצרנית החומרה, שיחרורם של עדכונים עלול לקחת חודשים רבים – קחו לדוגמה את מכשיר ה-OnePlus One, אשר עדיין לא עודכן לגרסתה האחרונה של אנדרואיד אף על פי שזו שוחררה בדצמבר אשתקד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים