סמסונג משיקה את מכשירי הדגל Galaxy S6 ו-S6 Edge בישראל

בתמונה: מר קריין קו, מנהל פעילות סמסונג אלקטרוניקס בישראל עם מכשירי ה-Galaxy S6 וה-S6 Edge

הבוקר (יום ב’) השיקה סמסונג באופן רשמי את מכשירי הדגל Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge בישראל באירוע מיוחד לעיתונאים שנערך בהרצליה. שני המכשירים יעשו דרכם ללקוחות שהזמינו אותם כחלק מהמכירה המוקדמת שנערכה מבעוד מועד ויחלו להימכר ברשתות מוצרי החשמל, אצל ספקיות הסלולר ובחנויות פרטיות החל מהיום במחיר של כ-3790 שקלים עבור דגם ה-Galaxy S6 ובמחיר של 4290 שקלים עבור דגם ה-Galaxy S6 Edge, כאשר המחירים עשויים להשתנות אצל המשווקים השונים בשוק.

סמסונג חשפה לראשונה את מכשירי הדגל החדשים באירוע שערכה במהלך כנס המובייל העולמי, MWC 2015, שנערך בברצלונה בתחילת חודש מרץ. זוהי הפעם הראשונה בה לוקחת החברה הדרום קוריאנית את קו המוצרים המוביל שלה ומפצלת אותו לשני מכשירי דגל, במקום דגם אחד ויחיד כפי שעשתה עד כה.

Samsung Galaxy S6

מכשיר הדגל Samsung Galaxy S6 מציע מפרט המשודרג בכמה אלמנטים חומרתיים בהשוואה לדגם הדגל הקודם בסדרה, ה-Galaxy S5. מדובר במכשיר בעל מסך 5.1 אינץ’, בדומה לקודמו, אולם הפעם ציידה אותו סמסונג בתצוגה בעלת רזולוציית Quad HD בפריסה של 2560×1440 המעניקה למסך צפיפות גבוהה במיוחד של 577 פיקסלים לאינץ’ בודד.

בצד החומרה בחרה הפעם סמסונג להשאיר את הדברים בבית ואימצה את ערכת השבבים Exynos 7420 הכוללת מעבד 64-ביט מתומן ליבות בעל ארבע ליבות Cortex-A57 בתדר שעון 2.1Ghz וארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.5Ghz, זאת בהשוואה למעבד מרובע ליבות בתדר 2.5Ghz ששולב בערכת השבבים Qualcomm Snapdragon 801 שהגיעה עם הגלקסי אס 5.

השוואת מפרטים: Galaxy S5 מול Galaxy S6

עוד כולל מפרטו של מכשיר הדגל החדש גם זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון בגודל 32/64/128GB ללא אפשרות הרחבה עם כרטיס זיכרון חיצוני, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית עם אפשרות צילום וידאו ב-4K ומצלמה משנית באיכות 5 מגה-פיקסל ותמיכה בבלוטות’ וברשת הדור הרביעי בטכנולוגיית LTE-A.

Samsung Galaxy S6 Edge

דגם ה-Galaxy S6 Edge מציג קו עיצוב חדש עבור סמסונג, כזה המנצל את יכולותיה בתחום פיתוח המסכים. החברה יישמה את הטכנולוגיה שפיתחה בצד המסך כדי להציג מסך המתעגל משני צידי הטלפון ויוצר תחושת המשכיות מעבר לזו הקיימת במסכים השטוחים הקיימים במרבית מכשירי הסמארטפון כיום.

ואמנם, שלא כמו בדם ה-Galaxy Note Edge, אותו הציגה החברה לצד ה-Galaxy Note 4 בחודש ספטמבר האחרון, לא מקבל ה-S6 Edge מסך צידי בעל פונקציונליות מלאה, אלא רק מספר אפשרויות חביבות בצד התוכנה שיקלו על חיי המשתמשים בו, כמו הצגת אנשי קשר בגרירה משולי המסך.

ה-Galaxy S6 Edge כולל מפרט זהה לזה של מכשיר הדגל Galaxy S6 פרט לסוללה, זו מספקת קיבולת של 2600mAh (מיליאמפר לשעה), מעט יותר מקיבולת של 2550mAh שמציג הגלקסי אס 6. ברכישת שני המכשירים תקבלו 100GB נפח אחסון בשירותי הענן של מיקרוסופט, OneDrive.

השוואת מפרטים: Galaxy S6 מול Galaxy S6 Edge 

מכשירי הדגל החדשים של סמסונג – לקנות או לא לקנות?

עם יציאתם של מכשירי הדגל של סמסונג לשוק הישראלי, רצינו לדעת מה אתם חושבים. האם אלו המכשירים בהם חפצתם, האם תרכשו את דגם ה-Galaxy s6 או ה-S6 Edge, או אולי תרצו דווקא מכשיר של חברה אחרת?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים