חברת OnePlus החלה להפיץ את CyanogenMod 12S לבעלי OnePlus One

עדיף מאוחר מאף פעם: אתמול (ג’), בדיוק כפי שהבטיח מייסד OnePlus דרך חשבון הטוויטר שלו לפני מספר ימים, החל עדכון הגרסה CyanogenMod 12S להגיע אל מכשירי OnePlus One ברחבי העולם. העדכון המצופה מביא איתו לא מעט שדרוגים ושינויים בהתבסס על מערכת ההפעלה Android 5.0 Lollipop.

הגרסה החדשה כוללת את כל הפיצ’רים שהציגה גוגל יחד עם אנדרואיד Lollipop 5.0, ותספק למשתמשים מרכז התראות משודרג הן בוילון ההתראות והן במסך הנעילה, ממשק ריבוי משימות חדש וערכת עיצוב המבוססת על נישת Material Design של אנדרואיד Lollipop. גרסה זו תספק בנוסף נגן מוזיקה חדש עם ממשק משתמש רענן עם תמיכה בהצגת מילות השיר, ותאפשר שליחת הודעות טקסט עם חתימת משתמש קבועה מראש.

שחרורו של רום ה-CyanogenMod 12S עבור OnePlus One מגיע ימים ספורים בלבד לאחר הפצתה של מערכת ההפעלה OxygenOS אותה פיתחה החברה בעצמה, גם במקרה זה תוך התבססות על Android 5.0 Lollipop של גוגל. בניגוד לגרסה העצמאית שפיתחה OnePlus, גרסת CyanogenMod 12S כוללת כמה פיצ’רים חשובים שלא נמצאים בראשונה, ובראשם – תמיכה מלאה בעברית. גרסת CM12S צפויה להגיע למשתמשים בהדרגתיות, תהליך שהשלמתו עשויה לארוך כמה ימים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים