גוגל מפיצה את Trusted Voice – פתיחת המכשיר באמצעות מילים

החיישנים והקוראים הביומטריים תופסים חלק מרכזי באבטחת הסמארטפון שלנו. בין אם זה קורא טביעות האצבע המודרני, המשולב בסמארטפונים כדוגמת ה-iPhone 6 וה-Galaxy S6 ובין אם זו טכנולוגיית סריקת עין המשתמש העשויה להשתלב במכשירים עתידיים (ראו ZTE Grand S3 Eyeprint ID), הזיהוי הביומטרי הופך לסטנדרט כשזה נוגע לתחום האבטחה בסמארטפונים בהם אנו משתמשים מדי יום.

כעת פותחת גוגל בפיילוט זיהוי קולי חדש, הנקרא Trusted Voice ולמעשה מסוגל לפתוח את המכשיר באמצעות קולו של משתמש ספציפי. אמנם אין מדובר בזיהוי ביומטרי, אך מדובר במנגון אבטחה חדש העשוי להקל על משתמשים בפתיחת נעילת הסמארטפון באמצעות הגיית צמד המילים OK Google בלבד.

החיישנים הביומטריים וקוראי טביעות האצבע קיימים במספר מצומצם למדי של מכשירי דגל כיום והוספה של מנגון אבטחה חדש עשויה לרענן ולשפר את חווית השימוש בהם. מנגנון הזיהוי הקולי החדש יעזור בשכנוע משתמשים שמעדיפים לא לשים כל סוג של נעילה על מכשירם בעקבות זמן הפתיחה הארוך.

Google-Trusted-Voice

המנגון החדש מופץ בימים אלה למשתמשי אנדרואיד רבים תחת השם Trusted Voice הנמצא בקטגוריית Smart Lock. שתפו אותנו בתגובות – האם מכשירכם זכה לקבל את הפיצ’ר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים