הוכרזו: סמארטפונים מרשימים ונטולי שוליים מבית LeTV

יצרנית התוכן הסינית LeTV מכריזה על שלושה סמארטפונים חדשים ועוצמתיים הנושאים את השמות LeTV One, LeTV One Pro ו-LeTV One Max.

המכשיר הראשון הוא ה-LeTV One Max. הוא מציע מסך עצום בגודל 6.33 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מעליו שוכנת לה מצלמה קדמית ברזולוציית 4 מגה-פיקסל. לטענת החברה זוהי מצלמת “אולטרה-פיקסל”, אשר מציעה פיקסלים גדולים במיוחד המותאמים לצילום בתאורה חלשה. אל המצלמה הקדמית נלווית מצלמה אחורית ברזולוציית 21 מגה-פיקסל המשתמשת בחיישן IMX 230 החדש מבית סוני – הוא מציע 192 נקודות מיקוד של זיהוי פאזה לפוקוס מהיר וחלק. מתחת למצלמה האחורית תמצאו חיישן טביעות אצבע.

בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Snapdragon 810 מבית Qualcomm. אליה נלווים 4GB של זיכרון פעולה (RAM) מסוג LPDDR4 ו-64/128GB של אחסון מסוג eMMC 5.0. את המפרט העוצמתי תזין סוללה בקיבולת 3500 מילי-אמפר לשעה.

LeTV-OneMax

המכשיר השני בסדרה הוא ה-LeTV One Pro. גם הוא מציע מסך ברזולוציית Quad HD, אך בגודל 5.5 אינץ’ בלבד. מעל המסך מתנוססת לה אותה מצלמת האולטרה-פיקסל מה-One Max, אך אליה נלווית מצלמה אחורית ברזולוציית 13 מגה-פיקסל בלבד. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Snapdragon 810 מבית Qualcomm, אלייה נלווים 4GB זיכרון RAM ו-32GB של אחסון.

LeTV-Oneאחרון חביב הוא ה-LeTV One. הוא מציע מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD. בליבו פועמת ערכת השבבים Helio X10 מבית MediaTek. בגזרת הזיכרון תמצאו זיכרון 3GB RAM ו-16GB של אחסון פנימי. הרזולוציה של המצלמה הקדמית היא 5 מגה-פיקסל בעוד שהרזולוציה של המצלמה האחורית עומדת על 13 מגה-פיקסל.

שלושת המכשירים מציעים חיבור USB חדשני. זהו חיבור הדומה לזה שמציע המקבוק החדש, והוא הפיך – ניתן לחבר אותו משני הצדדים. על אף השימוש בחיבור המתקדם, המכשירים תומכים בתקן USB 2.0 בלבד ולא יהנו מהמהירויות האדירות שמציע תקן USB 3.1 הנתמך ע”י החיבור החדש.

בשלושת המכשירים המתקדמים פועמת מערכת ההפעלה העדכנית Android 5.0 Lollipop, עליה מולבש ממשק המשתמש EUI. שלושתם מציעים גם מסכים נטולי שוליים שמנצלים את פני המכשיר במלואם ומעצימים את חווית השימוש. ה-LeTV One Max וה-One Pro כוללים רכיב אודיו מתקדם בשם LeHi-Fi שמציע איכות שמע יוצאת דופן.

לא ניתן להתעלם מהדימיון השורר בין המכשירים הללו לבין מכשירים אחרים כדוגמת ה-HTC One או ה-Ascend Mate 7 מבית Huawei. אין ספק כי LeTV “שאבה השראה” מחברות אלו במהלך עיצוב מכשיריה, ולא מן הנמנע שהן יגישו נגדה תביעה בקרוב – דומה לזו שהגישה אפל כנגד סמסונג לפני מספר שנים.

עבור ה-LeTV One Pro תשלמו סכום השקול ל-400 דולרים (כ-1600 שקלים) בעוד שה-LeTV One יאלץ אתכם להיפרד מסכום השקול ל-240 דולרים (כ-950 שקלים). לא נמסר מידע אודות עלותו של ה-LeTV One Max, אך לדברי החברה הוא יתומחר בצורה תחרותית. ה-LeTV One Pro זמין לרכישה כבר עכשיו בסין, בעוד שהמכשירים האחרים יושקו בקרוב. בעוד מספר חודשים תשיק החברה את מוצריה גם בתוך ארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים