OnePlus תערוך אירוע ב-20 באפריל, תחשוף סמארטפון חדש?

היצרנית הסינית OnePlus החלה לחלק הזמנות לאירוע אשר תקיים בתאריך 20 באפריל (יום שני). החברה הצעירה נמצאת כרגע בעיצומי שיחרור עדכון הגרסה Cyanogen OS 12 למכשיר ה-OnePlus One, אך נראה כי היא לא חדלה לתכנן אל העתיד.

קיימים מספר מוצרים אפשריים עליהם היא עשויה להכריז באירוע. אפשרות סבירה למדי היא השקת ה-DR-One, רחפן זעיר מבית החברה ששימש בתור מתיחת אחד באפריל אותה לקחה OnePlus צעד אחד קדימה. בעוד שחברות אחרות נוהגות להכריז על מוצרים פיקטיביים באחד באפריל, OnePlus הציעה למכירה מלאי מוגבל של הרחפן הזעיר. אנשים שונים ברשת אשר קיבלו את הרחפן, דיווחו כי הוא פונקצוינלי לחלוטין ואף מציע פעלולים אוויריים מרשימים.

ייתכן כי באירוע תכריז OnePlus על השקת ה-DR-One בצורה רשמית ותציע אותו למכירה. להזכירכם, שירות הדואר האלקטרוני Gmail הוכרז באחד באפריל ונחשב למתיחה, זאת מכיוון שהציע נפח אחסון עצום שלא היה מקובל באותם הימים בשירותים מתחרים. בדיעבד, התברר כי זהו שירות אמיתי לחלוטין שהוצע למשתמשים, וברבות הימים הפך לשירות הדואר האלקטרוני הפופולרי בעולם.

OnePlus-DR-One

ייתכן גם כי OnePlus תכריז על היורש של ה-OnePlus One, אשר ככל הנראה ייקרא ה-OnePlus Two. הדגם הקודם הוכרז באפריל אשתקד, לכן סביר להניח שהדגם הבא יוכרז בקרוב. חרושת השמועות ברשת גורסת כי אף על פי שהכרזת המכשיר קרובה, הפצתו תחל רק ברבעון השלישי של השנה. OnePlus עשויה להיעזר שוב במערכת ההזמנות אשר שימשה אותה במכירת ה-OnePlus One.

אפשרות נוספת היא השקת מכשיר סמארטפון מוזל לצד ה-OnePlus One. לא ברור כיצד תתמחר OnePlus מכשיר שכזה, שכן מכשיר ה-OnePlus One מוצע כעת גם הוא במחיר אטרקטיבי למדי של 349$ עבור גרסת ה-64 גיגה-בייט.

רק הזמן יגיד מהו המוצר החדש אותו מתכננת OnePlus להציג ביום שני הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים