נפתחה ההרשמה למחזור השני באקסלרטור של עיריית הרצליה

מרכז היזמות של עיריית הרצליה פותח את שעריו למחזור השני של האקסלרטור HAC ומציע ליזמים להגיש את מועמדותם לתכנית. התכנית החדשה קוראת לסטארטאפים בתחומים בעלי זיקה לפיתוח שירותים עבור החיים בערים גדולות המעוניינים לקבל ליווי ותמיכה בשאיפה לגדול ולצמוח.

התכנית נמשכת כשלושה חודשים, בהם ייהנו הסטארטאפים שהתקבלו לתמיכה וללווי של מנטורים מובילים בתחום הייטק בישראל, גישה לשירותי העירייה וקישור לקהילות בעיר, חלל עבודה בו יוכלו לפתח את המוצר וקישור עם הערים התאומות של הרצליה בעולם. לאורך כל תקופת התכנית, יעבדו הסטארטאפים על פיתוח מספר תחומים: שיווק, מוצר, תכנית עסקית ועוד.

מעבר למנטורים יש לתכנית גם ועד מייעץ שכולל את אדן שוחט (Aleph Capital), ליאת אהרונסון (מנהלת תכנית Zell ליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה), ליעד רובין (Kaedan Capital), יורן בר (יזם סדרתי), עמירם מל (Afterdox Angels) ומאיה כץ, סגנית ומ”מ ראש העיר שעומדים לרשות היזמים.

אחד מהיתרונות הבולטים של התכנית הוא שהסטארטאפים המצטיינים יוכלו לערוך שיתוף פעולה עם עיריית הרצליה ולהשיק יחדיו שירות בטא שיבחן את המוצר שפותח במשך תקופת התכנית. אפשרות זאת יכולה לפתוח דלתות רבות עבור יזמים שבתחילת דרכם אשר יזכו לקבל שיתוף פעולה ראשוני משמעותי מאוד.

מעבר לתמיכה והעזרה של עיריית הרצליה, יוצגו בסוף המחזור הבא כל הסטארטאפים באירוע סיום גדול אליו יוזמנו בכירי העיר ולצידם גם משקיעים פרטיים, קרונות הון סיכון ונציגי חברות בינלאומיות שיוכלו להתרשם מבוגרי התכנית ואף ליצור שיתופי פעולה והסכמים.

לפרטים נוספים והרשמה – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים