מיקרוסופט: גרסת Office Universal לסמארטפונים בעלי Windows 10 תשוחרר עד סוף אפריל

גרסת PowerPoint Universal לטאבלטים, מקור: מיקרוסופט

עם הפצת גרסת ה-Preview למערכת ההפעלה האחרונה מבית מיקרוסופט, Windows 10, ההד התקשורתי הופנה בעיקר כלפי חקירת מערכת ההפעלה, הפיצ׳רים והפונקציות החדשות הנמצאות בה, בעוד על אפליקציות יצירת התוכן של החברה, סדרת Office 2016, לא שמענו פרטים רבים. כעת, בהודעה רשמית שפרסמה מיקרוסופט, מכריזה החברה כי תשחרר שתי גרסאות שונות לסדרת ה-Office, והן: Office Universal ו-Office Desktop.

בהודעתה מדברת מיקרוסופט על שתי גישות שונות לתחום אפליקציות עריכת ויצירת המסמכים. הראשונה הינה חבילת האפליקציות Office Universal המגיעה על מנת לספק מענה למשתמשי Windows 10 לסמארטפונים ולטאבלטים. הגרסה החדשה תכיל ממשק משתנה, המותאם אישית לגודל המסך במכשיר בו מותקן, כך שתוכל להתאים הן לסמארטפונים והן לטאבלטים יחדיו. ממשק אופיס Universal מותאם למכשירי מגע וליצירת תוכן באמצעות מסך הטאבלט והסמארטפון. במיקרוסופט החליטו לשנות את מיקום כפתורי ההגדרות וההוספה לתחתית המסך, שינוי ש״עושה את כל ההבדל״, על פי ההודעה.

Modern-productivity-Office-on-Windows-1
גרסת Word Universal לסמארטפונים, מקור: מיקרוסופט

הגרסה השנייה לסדרת אפליקציות יצירת התוכן, Office Desktop, מופנת, כשמשתמע משמה, למשתמשי המחשבים הנייחים. מיקרוסופט לא שכחה את בעלי המחשב הנייח שיריצו את Windows 10, כאשר גרסה זו מותאמת באופן מלא לשימוש באמצעות מקלדת ועכבר. סדרת האפליקציות החדשה מכילה עיצוב חדש לצד פונקצינליות מתקדמת, כשמותאמות ל״עריכה מתוחכמת וניתוח עמוק״.

בהודעה שפרסמה, הבטיחה מיקרוסופט כי תשחרר גרסת Preview לאפליקציית Office Universal למכשירי Windows 10 לסמארטפונים עד לסוף חודש אפריל, לצד Office 2016 ששוחררה כבר בחודש מרץ ואופיס לטאבלטים ששוחררה בפברואר האחרון. אין ספק כי מיקרוסופט הפיקה את הלקחים הדרושים מ-Windows 8 ו-8.1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים