נשיאת AMD: מיקרוסופט תשחרר את Windows 10 לקראת סוף חודש יולי

אט אט אנו מתקרבים להשקתה הנחשקת של מערכת ההפעלה המתקדמת Windows 10, כאשר מדי יום נחשפים פרטים חדשים. כעת האחראית לפרטים החדשים הינה דווקא AMD, אחת מיצרניות השבבים והמעבדים הגדולות בעולם. על פי יצרנית המעבדים, תשיק מיקרוסופט את הגרסה המלאה של Windows 10 לקראת סוף חודש יולי, כשלושה חודשים מהיום.

את הדברים מסרה נשיאת החברה, ד”ר ליסה סו, במהלך שיחת הועידה שהתקיימה לאחר פרסום דוחותיה הכספיים של החברה בשבוע שעבר, כאשר ענתה לשאלת אנליסט מבנק ההשקעות ג’יי-פי מורגן:

עם שחרור ווינדוס 10 בסוף חודש יולי, אנו צופים פגיעה מסויימת של השחרור בעונת החזרה ללימודים.

דבריה של נשיאת החברה נאמרו מתוך ניסיון להסביר לאנליסט את הדחיה הצפויה עבורה בהכנסות עקב שחרורה המאוחר יחסית של מערכת ההפעלה. דחיה מסוג זה עשויה לגרום לעליה הצפויה ברכישות מוצרי מחשוב לקראת שנת הלימודים החדשה להידחות, ודרך כך לגרום להכנסותיה של החברה להצטמצם במהלך הרבעון השני של השנה, לגביו נשאלה השאלה.

amd-logo

בכל אופן, עומדים דבריה אלו של ליסה סו בקנה אחד מול הצהרותיה של מיקרוסופט, שציינה בעבר כי תשחרר את מערכת ההפעלה במהלך “הקיץ הקרוב”.

עם שחרור מערכת ההפעלה, הצהירה מיקרוסופט כי תשיק אותה ב-190 מדינות ברחבי העולם, כשתתמוך בלא פחות מ-111 שפות שונות. עם שחרור ווינדוס 10 נזכה לראות גם את דפדפן החברה החדש שיחליף את ה-Internet Explorer, אליו עד היום התייחסה החברה כ-Project Spartan. יש לקחת בחשבון שייתכן כי דבריה של סו אינם מדוייקים ביותר, אך יצרנית השבבים אמורה להיות מעודכנת למדי בדבר ציר הזמנים של שחרור Windows 10.

*רונן מנדזיצקי תרם בהכנת הכתבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים