רשמי: שעון ה-Gear A החכם יהיה הראשון של סמסונג עם מסך עגול

לא מעט אנו שומעים בתקופה האחרונה אודות שעון חכם חדש מבית סמסונג, הצפוי להיות בעל מסך עגול ויקרא Samsung Gear A. כעת, משחררת סמסונג באופן רשמי SDK חדש למפתחים, על מנת שיתאימו את האפליקציות שלהם לשעון החדש של החברה.

בדף האינטרנט המשמש להרשמה לצורך קבלת גרסת ה-Preview של ה-SDK החדש ניתן לראות באופן ברור כי הדור הבא של השעון החכם מבית החברה יגיע עם מסך עגול, בניגוד למסך המלבני אותו ראינו בדגמים קודמים. הסיבה לשחרור ה-SDK טרם הכרזת השעון החכם הינה, ככל הנראה, על מנת שהמפתחים יוכלו להתאים מראש את האפליקציות שלהם למסך החדש.

עוד נחשף באתר סמסונג כי אפליקציות כדוגמת CNN, Yelp, FidMe ואפליקציות נוספות כבר תומכות במסך השעון החדש והחברה מזמינה את כל המפתחים להתאים את האפליקציות שלהם לשעון החדש.

Samsung-Gear-A-apps

מנכ”ל ענקית הטכנולוגיה, ג’יי-קיי שין מסר כי:

סמסונג מעדכנת את גישתה בפיתוח המחשוב הלביש כמובילה בקטגוריה המתפתחת. באמצעות חדשנות מהפכנית ומתקדמת, מזמינה סמסונג את המפתחים והמובילים בתעשיה להצטרף למאמצים המשותפים ליצירת חוויית משתמש ייחודית לעולם הנייד החכם.

על פי דיווחים קודמים, ה-Gear A יושק בשתי גרסאות שונות, האחת עם תמיכה בסים ורשת סלולרית, והשניה תעבוד על גבי WiFi בלבד. נוסף על כך, השעון החכם צפוי להציע מעבד מתומן ליבות שיספק 5 ימי עבודה ומסביב למסכו העגול אף יהיה גלגל שישמש כגלגלת הדומה לכפתור השליטה ב-Apple Watch.

הפרטים על השעון החכם הבא של סמסונג ושחרור ה-SDK החדש עבורו מגיעים ערב השקתו הרשמית של השעון של אפל בעולם. את ההזמנה המוקדמת ל-Apple Watch החלה החברה כבר ב-10 באפריל וכעת כאשר הגיע השעון למדפי חנויות החברה, הפכה זמינה גם חנות האפליקציות הייעודית עבורו.

אודות תאריך ההשקה של ה-Gear A לא נמסרו פרטים נוספים, אך זו לא צפויה להתרחש בתקופה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים