טריילר ראשון ל-Call Of Duty: Black Ops III חושף רובוטים, רחפנים ותאריך שחרור רשמי

כבר יותר מעשור שהתשובה לשאלה: “מהי סדרת משחקי היריות מגוף ראשון המצליחה ביותר?” היא במרביתם המוחלט של המקרים סדרת המשחקים המיתולוגית Call Of Duty מבית חברת הפצת המשחקים Activision. יש את אלו שיאמרו כי גורם מכריע לפופולריות הנצחית של הסדרה הותיקה הוא הבאזז הנוצץ אשר מתעקשת החברה ליצור ערב השקתו של כל כותר חדש הצפוי לעשות דרכו אל הקהל העולמי. גם הפעם, לא פוסחת החברה האמריקאית על המסורת וחושפת טריילר רשמי למשחק העתידי בסדרה, שמציין את הפרק השלישי במספר בסדרה הפנימית של המשחקים – Black Ops.

הסרטון המיוחל, אשר אורכו כשתי דקות, מציג את  הסביבה העתידנית בשנת 2060 וחושף בתוכה גם רובוטים, רחפנים, חיילי סייבורג ונשקים גדולים ומרהיבים. הדבר אינו ייחודי למשחק הבא בסדרת Call Of Duty, מכיוון שעלילה המתרחשת “בעתיד הקרוב” נצפתה גם בכותרים קודמים בה דוגמת Advance Warfare ו- Black Ops II.

בנוסף לטריילר, מידע הנמסר לאתר The Verge מאמת כי את המצב העלילתי במשחק, יוכלו השחקנים לשחק בקבוצות של ארבעה. בנוגע למצב מרובה המשתתפים, מוסרת החברה כי יעבור שינוי בחוויית המשחק, ותכונות אשר יאפשרו לשחקנים לבצע קפיצות ארוכות במיוחד (באופן אשר מזכיר במעט את המתחרה – Titanfall) יגיעו גם הן ל-Black Ops 3.

call-of-duty-black-ops-3-1

חשוב לציין כי הטריילר המהודר כלל לא הופיע כרעם ביום בהיר עבור מעריצי הסדרה, שכן החברה חשפה מספר רמזים לשחרורו טרם נודעו פרטים אודות הכותר החדש. הבולטים מבין הסימנים היו טיזר קצרצר בו חשפה אקטיוויז’ן את תאריך שחרור הטריילר בצירוף קטע קריינות מסתורי, ומספר קודי סנאפצ’ט אשר פוזרו ברחבי הכותר האחרון בסדרה, וסריקתם על ידי האפליקציה (תכונה שנוספה לרשת החברתית בתקופה האחרונה) הוסיפה את המשתמש הרשמי של סדרת המשחקים לרשימת החברים של השחקן. באמצעות חשבון הסנאפצ’ט, פורסמו מספר טיזרים אשר רמזו על קיומו של הטריילר המדובר.

המשחק Call Of Duty: Black Ops III, אשר מפותח בידי הסטודיו Treyarch (האחראי לכותרים קודמים בסדרה), יושק בנובמבר הקרוב עבור קונסולות הפלייסטיישן 4, ה-Xbox One והמחשב האישי, כאשר סביר כי עד אז ייחשפו פרטים נוספים אודות המשחק. בנוסף, נחשף בטריילר כי לאלו שיבצעו הזמנה מוקדמת למשחק, תוענק גישה לגרסת הבטא של המצב מרובה המשתתפים אשר ישוחרר בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים