הכירו את Edge – הדפדפן החדש של מיקרוסופט שיחליף את Internet Explorer

חברת מיקרוסופט חשפה עם פתיחת כנס המפתחים השנתי שלה, Build 2015, את הדפדפן החדש שיגיע עם מערכת ההפעלה Windows 10 תחת מיתוג חדש – Microsoft Edge (לשעבר Project Spartan). דפדפן האינטרנט החדש יחליף את Internet Explorer הותיק שיצא לגמלאות, אבל תמיד יזכר בזכות הלוגו החדש של Edge, המזכיר מאוד את הלוגו הישן והמוכר. השם החדש לא מפתיע, שכן מקורו ממנו ממנוע הדפדפן החדש EdgeHTML בו מיקרוסופט עושה שימוש.

מיקרוסופט חשפה לראשונה את הדפדפן תחת שם הקוד “Project Spartan” בתחילת השנה עם עיצוב חדש ומינימליסטי שמטרתו לאפשר לכם להתמקד בגלישה באינטרנט ובעבודה ללא הסחות דעת. החברה הציגה שוב את התכונות החדשות העיקריות בדפדפן Edge כמו: כתיבת הערות על גבי האתרים עצמם ושיתוף עם חברים/שותפים לעבודה, סנכרון מובנה עם שירות אחסון הענן של החברה OneDrive, צפיה בדפים במצב קריאה, שמירת עמודים לקריאה מאוחרת, שמירת עמודים כקבצי PDF וכמובן נוכחות מרשימה של העוזרת הקולית קורטנה (Cortana).

Microsoft-Edge-Official

מיקרוסופט ממשיכה בגישה חוצת הפלטפורמות בה היא בדקה עם Windows 10 ודפדפן Edge יוכל לעשות שימוש בתוספים המיועדים לדפדפני האינטרנט המתחרים Chrome מבית גוגל ו-Firefox. המשתמש יוכל להתקין (לא ברור איך כרגע) תוספים המיועדים לדפדפנים אחרים, אלו יופיעו בסרגל הכלים בראש הדפדפן, לצד שורת הכתובת, בדומה לדפדפן הכרום של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים