גוגל משיקה: Password Alert – תוסף חדש לכרום להגנה מאתרים זדוניים

ענקית החיפוש גוגל השיקה את Password Alert, שירות חדש של החברה המגיע כתוסף לדפדפן Chrome שנועד להתריע אודות נסיונות פישינג ופריצה לחשבונות גוגל. התוסף יספק התראות בזמן אמת על כל התחברות לחשבון המשתמש וידע להזהיר אותו במידה והאתר בו הקיש את סיסמתו מתחזה לגוגל ובעצם מנסה לפרוץ לחשבונו.

ג’סטין קוסלין, מנהל מוצר בגוגל, סיפר אודות Password Alert:

פישינג צריך להוות דאגה אמיתית לכולם – עיתונאים, חברות או אנשים פרטיים. זהו קו הגנה יעיל ושקט מול האתגר האמיתי. אנו מקווים שקהילת המפתחים לקוד הפתוח תתאים את Password Alert כך שיספק אבטחה מוגברת למשתמשי האינטרנט. ההשקה היום מהווה נקודת התחלה.

phishing_caught.0

לאחר התקנת Password Alert והפעלה מחדש של דפדפן הכרום, התוסף יכנס לפעולה. משלב זה ואילך, כאשר המשתמש יכניס את פרטי חשבון הג’ימייל שלו לכל אתר שאינו ניגש לכתובת הנכונה בשרתי גוגל, תתקבל התראה בדפדפן שתודיע לו כי הכניס את פרטיו לאתר אשר ככל הנראה מנסה לגנוב את פרטיו. התוסף יאפשר למשתמש להחליף את סיסמתו במהירות ישירות דרך ההתראה שקיבל.

נוסף על עדכון המשתמש לאחר שכבר הקיש והתחבר עם פרטי חשבון הגוגל שלו לאתר זדוני, ינסה התוסף לזהות אתרים מסוג זה טרם המשתמש מקיש את פרטיו. זאת יבצע התוסף באמצעות סריקה ובדיקה של קוד ה-HTML ממנו בנוי דף האינטרנט בו מבקר המשתמש.

Password Alert זמין למשתמשי דפדפן Chrome בלבד, אלו יוכלו להוריד אותו מחנות ההרחבות לדפדפן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים