דיווח: השעון מבוסס Android Wear של Tag Heuer יעלה 1400 דולר

בתמונה: ההכרזה על שיתוף הפעולה לפיתוח שעון חכם מבית אינטל, גוגל וטאג הויר (קרדיט: Intel)

השעון החכם הראשון של יצרנית השעונים השוויצרית טאג הויר (Tag Heuer) יושק עם תג מחיר הגבוה ביותר למכשיר מריץ Android Wear, שיעמוד על $1400, כך על פי דיווח של אתר בלומברג. השעון החכם, שצפוי להיות מושק בסוף 2015, הינו שיתוף פעולה של Tag Heuer, גוגל ואינטל, שתהיה אחראית על ערכת השבבים בליבו.

אם המחיר נשמע לכם גבוה, הרי שהפרטים המצויינים בדיווח מעידים על הסיבה לכך. עיצובו של השעון יהיה מבוסס על דגם Carrera, הנמכר כיום של Tag Heuer, הזמין עבור $1500. ליצרניות השעונים הותיקות שנים רבות של ניסיון ביעילות הסוללה של השעונים ולפי מנכ”ל החברה הוא יגיע גם לשעון החכם שלה, שצפוי לספק 40 שעות שימוש. הרבה יותר ממכשירי Android Wear הנמכרים היום בשוק ומשעון ה-Apple Watch.

אחרי ההצלחה של דגמי Apple Watch היקרים, הגיוני שליצרניות שעוני היוקרה הותיקות יפתח התיאבון. ככל שדגמיה של אפל יהפכו לפופולריים יותר, אנשים יפנו גם לאלטרנטיבות אחרות. מי שרוכש שעון באלפי דולרים מדובר עבורו גם בסמל סטטוס שעם כל הכבוד לאפל, בתחום השעונים עדיין יש חברות יוקרה עם קהל חובבים רחב שישמח לרכוש אותם על פני Apple Watch.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים