אפליקציית Timeful של הפרופסורים דן אריאלי ויואב שוהם נמכרה לגוגל

לפני מספר חודשים דיווחנו לכם על השקתה של אפליקציה חדשה בשם Timeful, שחרטה על דגלה לעזור למשתמשים לעמוד במטלות וביעדים שהציבו להם. מי שאחראים על הפילוסופיה הייחודית שעומדת מאחורי האפליקציה הם הפרופסורים הישראלים דן אריאלי ויואב שוהם. כעת משחררת ענקית החיפוש גוגל הודעה רשמית על כך שהיא רכשה את האפליקציה וכי היא עתידה לצרף אותה לשרותי הרשת שלה.

הייחודיות של Timeful טמונה בדרך בה רתמה האפליקציה אלמנטים פסיכולוגים בכדי לגרום למשתמש לבצע את המשימות שהגדיר. אריאלי, אשר חקר את תחום קבלת ההחלטות, יצק את כל הידע שלו בתחום לאפליקציה ובכך יצר מנגנון מתוחכם שעוזר למשתמש לסדר את היום בצורה שתגרום לו לעמוד בלו”ז שקבע לעצמו. מנגד, שוהם, פרופסור באוניבריסטת סטנפורד למדעי המחשב, יזם הייטק מנוסה שכבר מכר חברה אחרת לגוגל בשם קוטנגו עוד בשנת 2011.

מאוחרי Timeful עומד אלגוריתם מיוחד שיודע לתעדף משימות על סמך מיקום המשתמש, הרגלי הפעולה שלו ואף על פי מטלות אחרות באותו היום. לאחר שכלול של כל המידע, תעזור האפליקציה למשתמש לקבוע את סדר היום שלו בצורה האופטימלית ביותר ובכך תעזור לפתור את אחת הבעיות הגדולות ביותר של תקופתנו – הדחיינות.

[vimeo]http://vimeo.com/102080981[/vimeo]

נכון לכתיבת שורות אלה, לא ידועים תנאי העסקה ובכמה נמכרה Timeful בפועל לגוגל. עם זאת, יש לציין כי בסבב הגיוס הראשון, בהובלת Khosla Ventures, הצליחה Timeful לגייס סכום של 6.8 מליון דולר. משקיעים נוספים בחברה כוללים את קרן ההשקעות A-Grade Investments של אשטון קוצ’ר, מנכ”ל חברת זינגה לשעבר, דון מטריק, ושחקנים נוספים בעולם ההשקעות והטכנולוגיה.

למרבה האירוניה, האפליקציה לא זמינה למערכת ההפעלה אנדרואיד על אף שנערכה הרשמה לבטא בעת ההשקה הרשמית. Timeful, ככל הנראה, תוטמע בשירותיה של אחת מהאפליקציות של גוגל ולא תשוחרר כאפליקציה נפרדת.

להורדת האפליקצייה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים