סמסונג מכריזה על כרטיסי זיכרון במהירות כתיבה וקריאה גבוהה במיוחד

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית סמסונג הכריזה על צמד כרטיסי זכרון חדשים המציגים מהירות העברת נתונים גבוהה במיוחד ואף עמידות חסרת תקדים בתנאים הקשים ביותר. זוג סדרות כרטיסי הזכרון החדשים יגיעו בשתי וריאציות – MicroSD ו-SD, כך שיתאימו גם לסמארטפונים וגם למוצרים אחרים, כמו מצלמות ומחשבים.

סדרת כרטיסי הזכרון הראשונה הינה ה-Pro Plus, שתספק למשתמש מהירות קריאה של עד 95MB/s ומהירות כתיבת נתונים העומדת על 90MB/s. הכרטיס יגיע בנפחי אחסון של 32 ו-64 גיגה, כאשר דגם ה-64 גיגה יאפשר למשתמש לאחסן לא פחות מ-110 דקות של וידאו ברזולוציית 4K או לחלופין 490 דקות של וידאו ברזולוצית Full HD. סמסונג מציינת כי ה-Pro Plus מותאם במיוחד בעבור העולם המודרני, בו סרטוני וידאו ברזולוציית 4K הפך לסטנדרט.

Samsung-Pro-Evo-SD-Cards-1

און סו-קים, סמנכ”ל במחלקת השיווק של סמסונג ציין:

עם התגברות יכולות צילום ה-4K UHD במכשירים ושוק הזקוק לנפח אחסון גבוה, ה-Pro Plus ו-Evo Plus הם הפתרון המושלם שיעמוד בקו אחד מול ציפיות המשתמשים

הסדרה השניה, ה-Evo Plus תספק מהירויות קריאה וכתיבה נמוכות יותר, העומדות על 80MB/s ו-20MB/s, בהתאמה. בניגוד ל-Pro Plus, כאן יוצעו למשתמשים שלושה נפחי אחסון שונים – 32, 63 או 128 גיגה. עוד מציינת החברה כי שתי סדרות כרטיסי הזכרון יספקו למשתמשים רף עמידות גבוה במיוחד, כאשר יספקו את פיצ’ר 5 החסינויות של סמסונג: עמידות בזעזועים,  טמפרטורה, מים ואף עמידות בכח מגנטי ובקרני רנטגן.

Samsung-Pro-Evo-SD-Cards-2

שני הכרטיסים יהיו זמינים בוריאצית ה-MicroSD כבר במהלך חודש מאי, כאשר בהמשך יתאפשר להשיג אותם גם בוריאציית ה-SD Card.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים