הסרט העתידני דו”ח מיוחד יגיע לטלויזיה כסדרת דרמה חדשה

דו”ח מיוחד (Minority Report) הוא אחד מסרטי המדע הבדיוני המפורסמים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, ובקרוב צפוי הסרט לחידוש דרך סדרת טלויזיה שתשודר ברשת פוקס האמריקנית. בטריילר ראשון שפירסמה פוקס, אנו קופצים קדימה לעתיד המתקיים שנים לאחר סיום הסרט ומתמקדים בדמותו של אחד מה”רואים” (Precogs), ששוחרר ממחלקת קדם הפשע לאחר שפורקה, אך עדיין מסוגל לראות פשעים שיתבצעו בעתיד בזכות עצמו.

כשיצא הסרט בבימויו של סטיבן ספילברג בשנת 2002, הוא לקח אותנו 50 שנים אל העתיד והציג בפנינו טכנולוגיות מרשימות ואת האפשרות כי ניתן לחזות את העתיד לשם מניעת פשעים. 3 נערים צעירים, ה”רואים”, חוברו למערכת מתוחכמת שאיפשרה להם להציג פשעים שטרם קרו, אלו הוצגו בפני דמותו של ג’ון אנדרטון (טום קרוז), שוטר ממחלקת קדם הפשע. לאחר סיום הסרט, פורקה המחלקה וה”רואים” שוחררו לחופשי.

 

הסדרה עצמה תעסוק בדמותו של אחד ה”רואים”, שממשיך לקבל חזיונות לעתיד ומנסה לעצור פשעים בעצמו ללא הצלחה. כדי לנסות ולעזור לאנשים אותם הוא רואה בחזיונותיו, חובר ה”רואה” לבלשית במשטרה, בפניה הוא חושף את חזיונותיו כדי שתוכל לפתור את הפשעים שהוא רואה לפני שיבוצעו. מהלך הסדרה נראה כי יבוסס על פשע שונה שיפתר מידי שבוע בפרקי הסדרה, אולם יש לצפות כי סיפור גדול, עתידני ומעניין הרבה יותר ינוע לאורך העונה (או העונות) ויהווה את העניין העיקרי בה.

בטריילר ניתן לראות כמה מהכלים העתידניים שהרשימו במיוחד כבר בסרט, כמו המסך ההולוגרפי המציג את המידע על גבי צג מחשב גדול (בדומה ל-Surface המקורי של מיקרוסופט) וגם תוך ריחוף באוויר. אולם, יש לצפות כי בעתיד של 2065 נקבל הצצה לכמה טכנולוגיות נוספות שלא קיימות בימנו.

הסדרה תשודר בסתיו הקרוב ברשת פוקס האמריקאית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים