גולן טלקום מתכננת חבילת טריפל משלה הכוללת אינטרנט, טלויזיה וטלפון

מקור תמונה: גולן טלקום \ פייסבוק

השבוע הציגה חברת התקשורת סלקום חבילת טריפל המשלבת את שירותי האינטרנט, הטלויזיה והטלפוניה הקווית תחת קורת גג אחת, חשבונית אחת ובמחיר נוח למדי של 149 שקלים בלבד (ו-169 שקלים החל מהשנה השניה). ואמנם סלקום הייתה הראשונה מבין ספקיות הסלולר הפועלות בשוק הישראלי להציג חבילת טריפל מסוג זה, נראה כי לחלוצת המהפיכה בשוק הסלולר, גולן טלקום, יש משהו להגיד בנושא גם כן.

בתמונה שפירסמה דרך חשבון הפייסבוק הרשמי של החברה בחודש מאי, ציינה גולן את הדברים הבאים:

לפני שעוברים לחבילות טריפל של חברה שעד לפני 3 שנים גבתה מכם מאות שקלים בחודש על קו סלולארי אחד… חכו עד שנחשוף מה שאנחנו מבשלים לכם.

גולן טלקום לא מספקת כיום שירותי טלפוניה קווית וגם לא שירותי אינטרנט ביתי או טלויזיה, אולם בחברה לא הסתירו בעבר את הרצון להרחיב את ההצעה שתינתן מצידה בשוק התקשורת הישראלי. עם פתיחת התחרות בשוק האינטרנט והטלפוניה הביתית בחסותו של השוק הסיטונאי, נראה כי המכשולים כבר מאחוריה וכי החברה כבר מוכנה להציג את ההצעה שלה.

בחודש מרץ האחרון הכריזה חברת התקשורת הצרפתית, Free, הנמצאת בבעלות קסבייה ניאל, מבעלי השליטה בגולן טלקום, על ממיר דיגיטלי המבוסס על פלטפורמת Android TV של גוגל ותומך בתכנים באיכות שידור 4K. ממיר ה-Freebox Mini מציע תכנים דרך חבילת VOD וערוצים פתוחים נוספים בדומה למה שמציע כיום הממיר שמספקת סלקום כחלק משירותי הטלויזיה Cellcom TV, כך שלא מן הנמנע כי הממיר יגיע גם לישראל בעתיד הלא רחוק, וכנראה תחת שם מעט שונה – Golanbox.

Freebox-Mini-4K-1

השאלה שנותרה היא שאלת המחיר. בחברה דאגו להציע חבילות סלולר הזולות בהשוואה למתחרות הגדולות והותיקות בשוק, אולם ייתכן כי החברה תצליח להפתיע פעם נוספת גם במחיר חבילת טריפל משלה. מה דעתכם?

[interaction id=”5555b46e40f2c57e0411e7a8″]

עדכון (15/6/2015): גולן טלקום הקימה אתר ייעודי דרכו ניתן לבצע הרשמה מוקדמת לשירות ה-GolanBox, אולם מחירי השירות טרם נחשפו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים