דיווח: סמסונג תשיק את Galaxy Note 5 ביולי הקרוב על מנת להקדים iPhone 6S Plus

ה-Galaxy Note 5, מכשיר הדגל בסדרת הפאבלטים המצליחה של סמסונג, צפוי להקדים ולראות אור כבר במהלך חודש יולי הקרוב. זאת בניגוד לציפיות כי יושק במהלך תערוכת IFA בברלין שתתרחש בספטמבר, כך על פי דיווח חדש מבית האתר הקוריאני Who Wired.

לפי הדיווח, נראה כי צעד זה נועד בשביל להקדים את השקת ה-iPhone 6S Plus, הדור הבא לליין הפאבלטים הטרי של אפל, הצפוי להציג עדכון ושיפורים משמעותיים בהשוואה לדור הקודם, ה-iPhone 6 Plus. עוד נמסר כי סמסונג סיימה עם כל ההכנות הרלוונטיות לייצור ה-Note 5 ואף כבר הציגה את המכשיר לשותפיה ברחבי העולם.

נוסף על כך, צפויה החברה כבר לקחת הזמנות מוקדמות טרם ההכרזה הצפויה לסוף חודש יולי, במידה ואכן ישנו אמת בדיווח. את הדיווח יש לקחת בעירבון מוגבל שכן כל הדיווחים הקודמים דווקא מסרו כי היצרנית תשיק את ה-Note 5 לצד ממשיך דרכו של ה-Note Edge ושעונה החכם העגול ה-Gear A  במהלך תערוכת IFA 2015 בספטמבר הקרוב.

שני נושאים מעניינים במיוחד בעניין ה-Galaxy Note 5 הינם נפח האחסון הפנימי וסוללת המכשיר. סמסונג נטשה את חריץ הרחבת הזכרון והסוללה הנשלפת עם השקת ה-Galaxy S6, ככל הנראה בעקבות מבנה המתכת והזכוכית מהם עשוי, אך קיבלה בעקבות כך ביקורת נוקבת ביותר. פאבלט הדגל הבא של החברה צפוי לעקוב אחרי קווי העיצוב של ה-S6 ולכלול מבנה מתכתי יוקרתי.

ה-Galaxy Note 5 צפוי להכיל מסך בגודל 5.7 אינץ׳ ברזולוציית 4K או 2K, לצד ערכת שבבים חדשה לסדרת ה-Exynos המיוצרת על ידי סמסונג עצמה. פרטים נוספות אודות הפאבלט טרם ברורים וכנראה ייחשפו סמוך להשקתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים