אפליקציית OneClip של מיקרוסופט תאפשר העתקת תכנים בין פלטפורמות

משתמש הטוויטר WalkingCat דואג לספק לא מעט מידע, חדשות ועדכונים אודות מערכת ההפעלה הנחשקת ואף בין המצופות ביותר ל-2015, Windows 10. ביום שישי חשף WalkingCat בחשבון הטוויטר שלו כי מיקרוסופט עובדת על אפליקציה בשם OneClip שתרוץ על גבי הפלטפורמות המובילות: אנדרואיד, iOS, Windows Phone, גרסת הדסקטופ של ווינדוס וגם זו של OS X.

אפליקציית OneClip לכלל הפלטפורמות מדגישה את ההתעסקות המרכזית של מיקרוסופט בסיפוק חווית המשתמש הטובה ביותר, שכן היא מאפשרת לכלל המשתמשים להעתיק תוכן מסויים (מספרי טלפון, כתובות, תמונות ועוד) במכשיר מסויים ולהדביק אותם במכשיר ואף בפלטפורמה אחרים לחלוטין. משמע, במידה והועתקה כתובת במחשב האישי, ניתן לפתוח את אפליקציית OneClip באייפון ולהדביק את הכתובת ישירות למכשיר.

למעשה, האפליקציה מספקת למשתמש לוח (Clipboard) אליו יוכל להעתיק כל תוכן בו הוא מעוניין, לגשת אליו מכל מכשיר או פלטפורמה אחרים ולשלוף את המידע. נראה כי מיקרוסופט עומלת קשות על מנת לרצות את משתמשיה ולזכות בחזרה בתהילה שאבדה לה בשנים האחרונות, שכן אפליקציה זו צפויה להגיע כחלק מסדרת שירותים ואפליקציות שיעשירו את חווית משתמשי ווינדוס.

OneClip נמצאת ברגעים אלו בגרסת הבטא למשתמשי Windows Phone 8.0/8.1 וייתכן כי תושק לצד ווינדוס 10 בקיץ הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים