אפליקציית תמונות חדשה עשויה להגיע עם Android M

אם ישנו אפיון אשר יתאר את התייחסותה של גוגל כלפי האפליקציות אותן היא מפעילה, יהיה זה לבטח הטיפוח וההשקעה הניכרים בהן. דוגמה מוצקת לכך יכולים להוות בקלות גרסתו המשודרגת של יישום אנשי קשר עליה שמענו לפני מספר חודשים, וכמובן נסיונות רבים לשינויי עיצוביים באותם יישומים, כדוגמת זה שבוצע ביישום החיפוש של החברה.

כעת נחשפת מה שעשויה להיות גרסתו החדשה של יישום התמונות מבית גוגל, אשר תכלול יכולות ותכונות מעניינות במיוחד, כגון זיהוי תוכן כללי בתמונות, רענון למחוות בהן ניתן להשתמש לתפעול היישום ואף “הסבה תדמיתית” של שירות ה-“Auto Awesome” (אשר ייקרא “Assistant”).

ראשית, חשוב לציין כי מדובר בגרסה עתידית ליישום התמונות של גוגל, אשר קיים במרבית מכשירי האנדרואיד הקיימים כיום. הפרטים אודותיה חשפו מספר תכונות משמעותיות במיוחד, אשר ודאי ישמחו את המשתמשים השונים. תחילה נחשפה יכולת הזיהוי החדשנית, שתסרוק תמונות מגלריית המכשיר באופן אוטומטי, תזהה עצמים מרכזיים בהן (כדוגמת כלב, פרח, נוף וכדומה) ותמיין אותן לפי סוגים, כך שייצרו אלבומים ייחודיים לתמונות המציגות עצם דומה. ניתן אף יהיה לחפש מילת מפתח מסוימת ולקבל את כל התמונות המתאימות לאותה המילה.

תכונה נוספת הראויה לציון, הן מחוות חדשות לתפעול האפליקציה אשר יוצמדו לפעולות בסיסיות שונות בתוכה. לדוגמה, עבור הגדלת תמונה מתוך מסך הגלריה, תוכלו לבצע את מחווה באמצעות שתי אצבעות על גבי המסך, ולחזור למצב גלריה על ידי מחוות “זריקת” התמונות לצד. דוגמה אחרת היא בחירת התמונות המרובה, אשר בגרסת היישום החדשה, תבקש מכם להחליק עליהן עם האצבע בלבד עבור בחירתן.

השדרוג האחרון שנחשף הוא גרסתו המחודשת של מנגנון ה-“Auto Awesome” אשר יוחלף בשם “Assistant”, ויוכל לבצע את אותן הפעולות הכלליות של קודמו, אך עם חידושים מסוימים. לדוגמה, ה-“Assistant” יוכל ליצור סרטונים, קולאז’ים, אנימציות ואלבומים באופן אוטומטי לחלוטין וללא התערבותכם בדבר, מה שלוקח את האוטומציה האופיינית ליישום צעד אחד קדימה.

חשוב להזכיר כי שלל הפרטים הנ”ל הם הדלפה ואינם מגיעים ממקור רשמי, אך לפי מספר הערכות, גרסתו החדשה של יישום התמונות של גוגל תיחשף באופן רשמי במסגרת כנס המפתחים Google I/O 2015 אשר יפתח את שעריו ביום חמישי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים