סמארטפון ה-LG G4 יושק בישראל ב-2 ביוני במחיר של החל מ-3400 שקלים

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר (ג’) LG בתל-אביב הודיעה החברה על השקת סמארטפון הדגל שלה, LG G4, באופן רשמי בישראל, החל מה-2 ביוני. הסמארטפון החדש יוצע במחיר של החל מ-3400 שקלים, מחיר הנמצא בין זה של שני דגמי ה-G3, שהושקו לפני שנה, במחירים של 3200 ש”ח עבור דגם ה-2GB RAM ועבור 3600 שקלים עבור דגם ה-3GB RAM. המכשיר יוצע עם אפשרויות להחלפת הגב הנשלף עם אופציות העשויות עור בצבעים שחור, אדום וחום תחילה, כאשר צבעים נוספים יגיעו בהמשך. הגב הנשלף עשוי העור יוצע בעלות נוספת של כ-150 שקלים נוספים.

מנכ”ל רונלייט, יבואנית מוצרי LG בישראל, ציין במהלך מסיבת העיתונאים כי כל מכשיר LG G4 יגיע עם חבילת הטבות הכוללת 100GB בחינם למשך שנתיים בשירות האחסון בענן Google Drive, ובנוסף יקבל כל רוכש של המכשיר חבילה מיוחדת הכוללת סוללה נוספת ומטען שולחני המשמש להטענתה.

הסמארטפונים של LG הפכו בשנתיים האחרונות לפופולאריים במיוחד בישראל, כאשר ברבעון הראשון של השנה תפסה החברה 22% מנתח שוק המכירות (נתוני IDC). הדגם החדש צפוי להתמודד בגבורה מול דגמי ה-Galaxy S6 וה-S6 Edge שהושקו בחודש שעבר, כמו גם נגד מכשירי האייפון 6, ולהוסיף לחיזוק מעמדה של החברה בארץ.

עם דגם ה-G4 הקפידה LG על אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח והפיצה טיזרים רבים החושפים את יכולותיו של המכשיר החדש זמן רב לפני שהכריזה עליו באופן רשמי. אסטרטגיה זו איפשרה לחברה להישאר בכותרות לצורך הסברה על החידושים במכשיר כנגד הדגם הקודם בסדרה וגם כנגד המתחרה סמסונג, שהקדימה להכריז על מכשיר הדגל שלה בתערוכת MWC 2015 שנערכה בחודש מרץ האחרון.

LG-G4-Leather

עיצוב חדש וחומרה משודרגת

העיצוב הפך לחלק בלתי נפרד מההצעה של יצרניות הסמארטפונים הגדולות בשנת 2015 ועם ה-G4 לקחה LG צעד מעניין המציג חידוש עם גב העור בעל מראה היוקרתי, המתאפשר כאופציה ולא כהגדרה חד משמעית אותה תכפה החברה על צרכניה.

ב-LG הקפידו ללכת לכיוון הצרכנים ולספק עבורם מה שהם רוצים ומתן הבחירה בין גב פלסטיק סטנדרטי ובין אחד העשוי עור מהווה פתרון אלגנטי לסוגיית בחירת העיצוב על ידי צרכן הקצה. יש לשער כי יצרניות כיסויים שונות ינצלו את הפתח שהשאירה LG ואף יציעו אפשרויות משלהן לגב המתחלף של המכשיר.

LG-G4-colors

פן עיצוב נוסף במכשיר הינו המבנה הקעור. ב-LG למדו כי אם יש לחברה יתרון בתחום מסוים, יש לנצלו עד תום על מנת להתעלות על ההצעה של המתחרים. את מה שהציעה סמסונג עם הסמארטפון בעל המסך הקמור הגולש לשוליים, מציעה LG דרך עיצוב ה-Slim Arc, המציג עיקול קל לכל אורך המכשיר ומאפשר אחיזה טובה יותר וצפיה טובה יותר במסך.

בעוד שמרה החברה על מסך ה-5.5 אינץ’ בעל תצוגת ה-Quad HD זו שנה נוספת, ישנם עדכונים גם ברכיב זה במכשיר ה-LG G4. בחברה פיתחו פאנל תצוגה חדש עבור המכשיר, המציג בהירות הגבוהה ב-20% בהשוואה לדגם ה-G3, נתון הצפוי לעזור בצפיה במסך תחת תאורה חזקה כמו אור השמש, כאשר טווח הצבעים במסך מציע שיפור של עד 20% בהשוואה לדגם שהציגה החברה בשנת 2014.

LG-G4-Quantum-Display

שדרוג נוסף שערכה החברה למען לקוחותיה הוא הצגת דגם יחיד המספק זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון פנימי בגודל 32GB. אם ה-G3 הציע גרסה בעלת זיכרון ונפח אחסון נמוכים יותר וגרסה נוספת ויקרה יותר עם רכיבי זיכרון משודרגים, הרי שהשנה תקבלו מכשיר עם זיכרון ונפח אחסון שיספיק עבור רוב רובם של המשתמשים, אולם בצד המחיר בוחרת החברה להישאר דווקא ברף הגבוה.

מפרט טכני מלא: LG G4

המצלמה היא אחת מגולות הכותרת של ה-LG G4 וקיבלה הרבה פוקוס מטעם היצרנית הדרום קוריאנית. חיישן ה-16 מגה-פיקסל במצלמה הראשית יאפשר לצלמים חובבים לתפוס תמונות מרשימות למדי במהירות, כאשר עבור הצלמים המבקשים פן מקצועי יותר, מציעה החברה הגדרות צילום ידני רחבות יותר בבחירת התאורה, האיזון הלבן ועוד, וכמובן גם מפתח צמצם של f/1.8. המצלמה הקדמית גם היא מקבלת שדרוג משמעותי בדגם החדש, ומציגה חיישן 8 מגה-פיקסל הצפוי לספק תמונות סלפי ברמה גבוהה במיוחד.

ערכת השבבים Snapdragon 808 ששולבה במכשיר מציעה מעבד בעל שש ליבות בתדר מירבי של 1.8Ghz ואפשרות טעינה מהירה לסוללת ה-3000 מיליאמפר לשעה הנשלפת.

LG-G4-Battery-MicroSD

תוכנה חדשה להשלמת ההצעה

צד התוכנה במכשיר הנייד הוא אחד החלקים החשובים בו. מדובר לא רק בממשק המשתמש, אלא גם בפונקציונליות של המכשיר דרך אפשרויות תפעולו בדרך הנוחה והמהירה ביותר. LG G4 מגיע מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Lollipop 5.1, עליה הלבישה החברה את ממשק המשתמש LG UX 4.0.

עם ה-LG G4 ממשיכה החברה לשפר את ההצעה שלה גם בצד התוכנה ומציעה מגוון רחב של אפשרויות חדשות, בהן אפשרות צילום מהיר, שינוי גודל המקלדת לפי צרכי המשתמש, מצב חלונות מרובים, גלריית תמונות חכמה, התראות מותאמות אישית לפי אופי השימוש במכשיר וביצוע משימות באופן אוטומטי על-ידי הגדרת פעולות מראש.

LG-G4-Software-UX4


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים