גוגל תשיק בקרוב מכשירי נקסוס חדשים יחד עם Huawei ו-LG

לא מעט פעמים במהלך החודשים האחרונים שמענו על בחירתה האפשרית של Huawei לצורך ייצור סמארטפון הנקסוס הבא, זאת גם לצד שמועות נגדיות הגורסות כי LG תהיה זו שתייצר את סמארטפון הנקסוס הבא בעוד וואווי תהא אחראית דווקא על מכשיר טאבלט חדש, יורשו של הנקסוס 9. כעת, שמועה חדשה שמקורה באתר Android Police מנסה לעשות קצת סדר בבלאגן ולהבהיר את התמונה.

על פי השמועה, נראה כי במהלך 2015 יצטרפו למשפחת הנקסוס שני סמארטפונים חדשים, שייצורם יופקד בידי LG ו-Huawei, בעוד מכשיר טאבלט חדש שיחליף את הנקסוס 9 לא צפוי לראות אור בשנה זו. טרם התפרסמו דיווחים נוספים המגבים את השמועה החדשה ולכן אמינותה מוטלת בינתיים בספק.

הצצה לאחור

אל דגם הנקסוס שייוצר על ידי LG מתייחסת הרשת בשם הקוד Angler, ומלבד מסך בגודל 5.2 אינץ’, הוא עשוי להכיל סוללת 2700mAh ואת ערכת השבבים Snapdragon 808 מבית קוואלקום, בה עושה שימוש גם מכשיר הדגל LG G4 שהושק זה עתה בישראל.

שם הקוד של פאבלט הנקסוס אותו תייצר Huawei הינו Bulhead וזה צפוי להכיל מסך בגודל 5.7 אינץ’, סוללה גדולה למדי בקיבולת 3,500mAh ואת ערכת השבבים החדשה ביותר של קוואלקום, Snapdragon 810.

במידה והשמועה תתברר כנכונה, תהיה זו הפעם הראשונה בה משיקה גוגל שני סמארטפונים חדשים במקביל. למעשה, מדובר באופן פעולה דומה לזה של יצרניות מקבילות בשוק, דוגמת אפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים