אנדרואיד M תושק באוגוסט ותתמקד בחיי הסוללה ובצמצום השימוש בזיכרון

Rob Bulmahn / flickr

מחר (ה’) תערוך גוגל את כנס המפתחים השנתי שלה, Google I/O, ובמהלכו צפויה החברה להציג את Android M (או Android Macadamia Nut Cookie על פי מספר מקורות) – הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד למכשירים ניידים. לאחרונה למדנו כי גוגל עשויה לשלב בגרסה זו תמיכה בחיישן ביומטרי ותציג הגדרות פרטיות חדשות עבור אפליקציות. שמועה חדשה המגיעה ממקורותיו של אתר Android Police מוסיפה לנו חלקים נוספים לפאזל הנקרא אנדרואיד M.

הצצה לאחור

על פי השמועה, תשים גוגל בראש מעייניה את חיי הסוללה וצמצום צריכת זיכרון ה-RAM במערכת ההפעלה אנדרואיד M. את השיפור בחיי הסוללה ייתכן ותנסה ענקית החיפוש לספק באמצעות צמצום בדיקות המיקום העצמאיות אותן מבצע המכשיר, צמצום נפח זיכרון ה-RAM בו משתמשת המערכת והפחתה בפעולות שהמכשיר מבצע כאשר אינו מחובר לחשמל או בעת שהמסך כבוי.

נוסף על כך, מוסרים מקורות האתר כי Android M תשוחרר בגרסה מוקדמת למפתחים ותגיע למשתמשים כבר באוגוסט הקרוב, אך תאריך השחרור הרשמי למשתמשים עשוי להשתנות. זה עתה אמנם מדובר בשמועה בלבד, אך ב-Android Police מוסרים כי המקורות מהם מגיע המידע הינם אמינים ודיווחיהם אומתו בעבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים