רשמי: העוזרת האישית Cortana של מיקרוסופט תגיע בקרוב למשתמשי iOS ואנדרואיד

לא מכבר דיווחנו כי קורטנה (Cortana), העוזרת האישית הוירטואלית מבית מיקרוסופט, צפויה לנחות בחנויות האפליקציות של פלטפורמות מתחרות. כעת, מאשרת ענקית התוכנה באופן רשמי כי העוזרת הוירטואלית תגיע השנה למערכות ההפעלה המתחרות, iOS ואנדרואיד, כאפליקציה להורדה.

את הבשורה פרסמה מיקרוסופט בבלוג ווינדוס הרשמי, אך לא חושפת את כל הפרטים אודות האפליקציה. עם זאת, מציינת החברה כי קורטנה תוכל לעשות ״כמעט כל מה שעושה בעבור משתמשי Windows 10 או Windows Phone״. באמצעות האפליקציה יוכלו המשתמשים להגדיר תזכורות, לעקוב אחר כרטיסי הטיסה ועוד.

מיקרוסופט מציינת כי ״זו עדיין רק אפליקציה״ ולכן מספר פיצ׳רים שימושיים למדי לא יעבדו למשתמשי הפלטפורמות המתחרות. לדוגמה, הפעלת העוזרת האישית ללא מגע במכשיר אלא באמצעות אמירת צמד המילים ״Hey Cortana״  לא תעבוד על גבי אנדרואיד או iOS ״בתור התחלה״, מציינת החברה, כך שניתן להשאר אופטימיים לפחות בכל הנוגע לאנדרואיד, המהווה מערכת הפעלה פתוחה יותר מאשר iOS.

קורטנה צפויה להגיע למשתמשי אנדרואיד כבר בסוף חודש יוני הקרוב ואילו משתמשי iOS יאלצו לחכות מעט יותר, שכן אליהם תגיע מאוחר יותר השנה. פיתוח קורטנה, כמו גם פיתוח אפליקציות נוספות מבית מיקרוסופט, למשתמשי הפלטפורמות המתחרות מהווה צעד משמעותי בדרך של החברה להפוך את שירותיה לרלוונטיים בעבור משתמשים בכל הפלטפורמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים