הוכרז: ThinkPad 10 – הטאבלט הראשון הממותג תחת Windows 10

במהלך אירוע ה-TechWorld של Lenovo, הכריזה ענקית המחשבים על הדור הבא לטאבלט ה-Lenovo ThinkPad 10, המסוגל להפוך למחשב נייד, ומהווה כטאבלט הראשון בעולם הממותג תחת מערכת ההפעלה Windows 10.

ThinkPad 10 בדורו החדש יציע למשתמש מסך בגודל 10.1 אינץ’ מצופה Gorilla Glass 3 ברזולוציית 1920×1200, מעבד 64bit מבית אינטל מסוג Atom Z8500 או Z8700, המיוצרים בתהליך ה-14nm של החברה ומספקים ביצועים המהירים בכ-25% אל מול הדור הקודם, על פי החברה. כשזה נוגע לזיכרון, יגיע הטאבלט עם 2/4 גיגה של זיכרון נדיף (RAM) ונפח אחסון של 64 או 128 גיגה.

עוד יכיל המפרט גם סוללה הצפויה לספק 10 שעות עבודה, מצלמה ראשית ברזולוציית 5 מגה פיקסל לצד פלאש LED, מצלמה קדמית ברזולוציית 1.2 מגה פיקסל ואף תמיכה ברשת הדור הרביעי (LTE). כמו כן, נראה במכשיר מחבר MicroHDMI, חריץ להרחבת הזכרון ומחבר USB 3.0.

מלבד מפרטו הנע בין טאבלט חזק למדי לבין מחשב נייד ממוצע ומטה, תציע Lenovo מגוון אביזרים נלווים ל-ThinkPad 10 העשויים לשפר את חווית השימוש בו באופן משמעותי למדי. ביניהם נמצא מקלדת (Ultrabook Keyboard), אליה מסוגל הטאבלט להתחבר ובכך להפוך למחשב נייד מלא, עט סטיילוס (ThinkPad Pen Pro) העובד לצד אפליקציית WRITEit ויאפשר למשתמש להמיר כתב יד לטקסט במרבית שדות הטקסט ברחבי מערכת ההפעלה. כמו כן, תשחרר לנובו מעמד עגינה ייעודי, מספר מגנים וכיסויים למכשיר, ביניהם אחד מיוחד במינו – ה-QuickShot Cover, שיפתח את אפליקציית המצלמה באופן אוטומטי.

ה-Lenovo ThinkPad 10 יושק בקיץ הקרוב סמוך להשקת Windows 10, כשמחירו יעמוד על 549 דולר לדגם הבסיסי ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים