הוכרז: ASUS ZenFone Selfie עם מצלמת 13 מגה-פיקסל מלפנים

יצרנית המחשבים הטיוואנית ASUS הכריזה הבוקר על ZenFone Selfie, מכשיר סמארטפון חדש שיתמקד בצילום תמונות דיוקן עצמי (“סלפי”, כפי שמציין שמו של המוצר). העיצוב והמפרט הטכני מעידים על כך שמדובר למעשה במכשיר דומה מאד ל-ZenFone 2 שהשיקה החברה בחודש מרץ האחרון, אלא שהפעם נעשה שימוש בערכת שבבים מבית קוואלקום, ולא באחת של אינטל.

ממש כמו ב-HTC Desire Eye, הסמארטפון החדש של אסוס כולל מצלמה קדמית הממוקמת במרכז, כשלצידה גם פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע. רכיב הצילום כולל חיישן 1/3.2” מבית טושיבה המסוגל להפיק תמונות ברזולוציית 13 מגה-פיקסל ועדשה רחבה (בזווית של 88 מעלות) בעלת מפתח צמצם f/2.2. בחברה הגדילו לעשות וציידו את המכשיר גם בפוקוס-לייזר מתקדם.

ZenFone-Selfieבגב המכשיר ממוקם אותו מערך הצילום, אלא שכאן מדובר בעדשה בעלת מפתח f/2.0 ובפוקוס-לייזר המסוגל לתפקד גם בתנאי תאורה שאינם אידיאליים לצילום סלולרי. לטענתה של אסוס, שתי המצלמות יספקו תוצאות מעולות במגוון רחב של מצבים, ויעודכנו מעת לעת באלגוריתמים משופרים לעיבוד תמונה.

עוד כולל מפרטו הטכני של המכשיר מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD המצופה בזכוכית Gorilla Glass 4, מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 615, זיכרון RAM בנפח 2GB ורכיב אחסון בנפח 16GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון בנפח מקסימלי של 64GB. ישנם כמה מקורות ברשת אשר מדווחים גם על גרסה יקרה יותר בעלת זיכרון RAM בנפח 3GB ורכיב אחסון בנפח 32GB.

בדומה ל-ZenFone 2, כפתורי ויסות עצמת השמע ימוקמו בגבו המעוקל של המכשיר, שיגיע בארבעה צבעים: שחור, טורקיז, ורוד ולבן. בחברה לא מיהרו למסור פרטים על מועד ההשקה או על המחיר המומלץ לצרכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים