הנורות החכמות Philips Hue מגיעות לישראל במחיר התחלתי של 499 שקלים

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר (ב’) פיליפס בישראל, הציגה החברה את Philips Hue, מערכת תאורה לבית החכם הניתנת להתקנה מהירה, ללא צורך בחוטים, ומאפשרת ניהול היישר מהמכשיר הנייד בין אם בבית או מחוצה לו.

מערכת Philips Hue משלבת בין תחנת בסיס (מגשר) ונורות LED אלחוטיות וחסכוניות בחשמל, המציעות עד 20 אלף שעות שימוש. השליטה בנורות החכמות מגוונת, כאשר דרך הסמארטפון תוכלו לעמעם את האור, לשנות את צבעיו (בנורות LED RGB בלבד) ולקבוע תרחישים שונים לפי מיקום, כמו בעת כניסה או יציאה מהבית, או לפי השעות ביום.

הפלטרפורמה שפיתחה פיליפס לצורך ניהול מערכת Philips Hue הינה פתוחה ותומכת כיום במעל מ-230 אפליקציות הקיימות בחנויות האפליקציות לאנדרואיד ו-iOS. אפליקציה אחת מעניינת המתממשקת עם הנורות החכמות הינה IFTTT, דרכה תוכלו ליצור “מתכונים” שונים שיאפשרו את שינוי מצב התאורה בבית בהתאם לפעילות בה אתם עוסקים. ניתן, למשל, לקבוע כי בשילוב אפליקציית EPSN, יוכלו האורות בבית לשנות צבע או להגביר את רמת האור כאשר הקבוצה אותה אתם אוהדים הבקיעה שער במשחק בו אתם צופים.

Philips-Hue-colors

את הנורות החכמות והמגשר ניתן להשיג דרך אתר חברת Top Audio, אתר וואלה שופס  ובחנויות iDigital, כאשר חבילה בסיסית שעלותה 499 שקלים כוללת מגשר יחיד, אליו ניתן לחבר עד 50 נורות, ו-2 נורות LED (בצבע לבן), כאשר כל נורה נוספת עלותה 149 שקלים.

על מנת להפעיל את הנורות ולנהלן מרחוק ישנו צורך באפליקציה החינמית של פיליפס ובמגשר, המגיע בחבילות ה-StarterKit. את המגשר יש לחבר לחשמל ובחיבור קווי לראוטר הביתי לצורך תחילת עבודה עם הנורות.

פיליפס מציעה מגוון רחב של נורות שיהיו זמינות בישראל, אלו כוללות נורות LED RGD צבעוניות, גופי תאורה שולחניים (Hue Beyond), צמודי תקרה ותלויים, פסי תאורה צבעוניים (LightStrips) באורך 2 מטרים, גוף תאורה שולחני קומפקטי צבעוני ומעוצב (Living Colors Bloom), גוף תאורה מעוצב מדגם Iris, גופי תאורה מעוצבים מדגם Hue Phoenix וגוף תאורה נייד Hue Go המופעל על-ידי סוללה למשך 3 שעות ופועל גם דרך לחצן מובנה ללא צורך באפליקציה.

לפניכם טבלה הכוללת את מחירי הערכות והנורות:

דגםמה בחבילה?מחיר חבילהמחיר נורה בודדת\גוף תאורה
בסיסי (Lux White)2 נורות LED + מגשר499 ש"ח149 ש"ח
צבעוני (Hue RGB)3 נורות LED RGD + מגשר999 ש"ח299 ש"ח
ספוט LED RGB צבעוני--299 ש"ח
גוף תאורה שולחני (Beyond Table)--1590 ש"ח
גוף תאורה צמוד תקרה (Beyond Ceiling)--2690 ש"ח
גוף תאורה תלוי (Beyond Pendant)--2690 ש"ח
פס RGB באורך 2 מטרים (Lightstrips)--450 ש"ח
גוף תאורה קומפקטי מעוצב (Bloom)--399 ש"ח
גוף תאורה מעוצב Irisמגשר + יחידת Iris699 ש"ח499 ש"ח
גוף תאורה מעוצב Phoenix Pendant--1790 ש"ח
גוף תאורה מעוצב Phoenix Wall--259 ש"ח
גוף תאורה מעוצב Phoenix Table--899 ש"ח
גוף תאורה מעוצב Hue Go--499 ש"ח

*הנורות וגופי התאורה המופיעים בטבלה ללא חבילה יפעלו יחד עם חבילה בסיסית (הכוללת מגשר) שתרכש בנפרד. ישנו צורך במגשר להפעלת הנורות החכמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים