ה-Galaxy S6 Active נחשף באופן רשמי באתר האינטרנט של סמסונג

בהתאם להערכות ולאחר חרושת שמועות ואינספור דיווחים, נחשף היום באופן רשמי ה-Galaxy S6 Active באתר סמסונג הרשמי, אך לאחר שהבחינה בדבר הסירה החברה את עמוד המוצר מהרשת. לפני שהספיקה לבצע זאת, נחשף במלואו המפרט הטכני של המכשיר וכמובן עיצובו.

Samsung Galaxy S6 Active, הדגם המוקשח לסמארטפון הדגל של סמסונג, מכיל בהתאם לדיווחים הקודמים מפרט הזהה למדיי ל-GS6: מסך בגודל 5.1 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, ערכת שבבים בתוצרת סמסונג, מדגם ה-Exynos 7420, זיכרון 3GB RAM ו-32 גיגה נפח אחסון, ללא חריץ הרחבה. מערך הצילום זהה גם הוא לזה של הגלקסי S6 וכולל חיישן 16 מגה-פיקסל הנמצא בגב המכשיר וחיישן 5 מגה-פיקסל הנמצא בחלקו הקדמי. סוללת המכשיר תציע קיבולת של 2550mAh ללא אפשרות החלפה.

עם ה-S6 Active הלכה סמסונג רחוק יותר בכל הנוגע לעמידות באבק ובמים כאשר המכשיר החדש תומך בתקן IP68 המחמיר, שיאפשר למשתמש לשהות עם המכשיר עד חצי שעה מתחת למים בעומק 1.5 מטרים. בשונה מה-Galaxy S6, כולל דגם האקטיב המוקשח כפתור פיזי חדש שימצא מעל למקשי הווליום ונקרא ה-Active Key”. הקשה על כפתור זה תפתח באופן אוטומטי את אפליקציית ה-Activity Zone החדשה הנמצאת במכשיר וכוללת שעון עצר, מידע אודות מזג האוויר, מצפן וקיצורי דרך לפונקציות ה-S Health.

למרות חשיפת המכשיר בעמוד האינטרנט של החברה, טרם הוכרז ה-Galaxy S6 Active באופן רשמי, שכן דף המוצר הוסר מאתר האינטרנט של החברה לפני זמן קצר. ה-Galaxy S6 Active צפוי לראות אור בקרוב מאוד, אך כנראה יושק באופן אקסקלוסיבי למפעילת הסלולר האמריקאית AT&T.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים