לא רק סמארטפונים: מיקרוסופט משיקה מחדש את Nokia 105 במחיר 80 ש”ח

מיקרוסופט שמה בצד את בהלת Windows 10, את מכשירי ה-Lumia החדשים עליהם היא עובדת וכמובן את המירוץ אחר מערכת ההפעלה המתקדמת שלה למובייל, ומשיקה את ה-Nokia 105 החדש, מכשיר סלולרי נגיש במחיר נמוך למדי העומד על כ-80 שקלים בלבד (20 דולר).

The New Nokia 105 יגיע עם מפרט מינימלי ביותר, כראוי למכשיר מוזל הנועד לספק יכולות סלולר בסיסיות. המכשיר כולל מסך בגודל 1.45 אינץ’, מקלט רדיו FM, פנס, סוללת 800mAh שתאפשר עד 15 שעות שיחה רצופות או לחילופין 35 ימי המתנה ואף יאפשר למשתמשיו לשמור עד 2,000 אנשי קשר בזיכרון המכשיר הפנימי. וכמובן, אי אפשר בלי מספר משחקים נוסטלגיים כראוי לכל סלולרי מבית נוקיה – המכשיר יכיל את המשחקים Snake Xenzia ו-Bubble Bash 2 מותקנים מראש.

New-Nokia-105-300pxהנוקיה 105 מגיע במחיר מינמלי במיוחד על מנת להפוך את שירותי הסלולר הבסיסיים זמינים בעבור מיליארדי אנשים ברחבי העולם, גם עבור אלו שאין ביכולותם לרכוש את אחד ממאות דגמי הסמארטפונים המוצעים למכירה כיום.

נוסף על כך, המכשיר נועד על מנת לספק למשתמשים פתרון נוח וקל לטיולים ארוכי טווח בהם אין כל אופציה להטעין את הפלאפון בכל יום, בדומה לנדרש במרבית הסמארטפונים כיום. בעזרת ה-Nokia 105 מסוגלים המשתמשים לעבור מספר רב של ימים לאחר טעינה אחת בלבד.

The New Nokia 105 יהיה זמין ברחבי העולם בצבעים שחור, לבן וכחול במחיר העומד על כ-20 דולרים בלבד (לפני מיסים) בשתי וריאציות – האחת עם סים כפול והשניה בעלת חריץ לכרטיס סים אחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים