סנדיסק משיקה זיכרון נייד בנפח 32GB הכולל חיבור USB Type C ו-USB 3.0

יצרנית הזכרונות סנדיסק ממשיכה לספק ללקוחותיה את מה שהם צריכים. בעקבות השקת מחשבים וטאבלטים העושים שימוש בחיבור ה-USB Type C החדש, כמו המקבוק בעל מסך הרטינה בגודל 12 אינץ’, ה-Chromebook Pixel החדש ואחרים, משיקה כעת החברה את SanDisk Dual USB Drive Type-C – רכיב זיכרון נייד המאפשר חיבור דו צדדי הכולל תמיכה ב-USB וב-USB Type C גם יחד.

רכיב הזיכרון החדש יתמוך במכשירים חדשים שיגיעו בשנים הקרובות עם חיבור ה-Type C ההפיך, התומך הן בתקן ה-USB 3.1 והן בתקן ה-Thunderbolt 3 המהיר. נפח הזיכרון שמציעה SanDisk בכונן החדש עומד על 32GB, מה שיאפשר הרחבה של שטח האחסון בעיקר במחשבי 2 ב-1, טאבלטים ובעתיד גם בסמארטפונים. רכיב הזיכרון החדש מגיע על מנת לנצל את החור שנותר בליבם של צרכני מכשירי מובייל המאבדים בזה אחר זה את היכולת להרחיב את הזיכרון הקיים במכשיר באמצעות כרטיס ה-MicroSD.

קראו גם: גאדג’טי מסקר – התקנים ניידים לסמארטפונים 

Dual USB Drive Type-C תומך במגוון רחב של מערכות הפעלה, בהן ווינדוס ויסטה, ווינדוס 7, ווינדוס 8, ווינדוס 8.1 ובמחשבי מקינטוש עם מערכת ההפעלה OS X 10.6 ומעלה. לצד רכיב הזיכרון מספקת סנדיסק יכולות לניהול הקבצים על גבי מכשירים ניידים באמצעות אפליקציה ייעודית הזמינה לבעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד.

הזיכרון החדש של סנדיסק כבר נמכר דרך אתר אמזון במחיר של 39.99 דולר וניתן להזמנה ישירה מהאתר בעלות נוספת למשלוח העומדת על כ-14.5 דולר לפני מסים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים