גאדג’טי מסקר: LG G4 – הכי קרוב לסמארטפון המושלם

סמארטפון ה-LG G4 הינו מכשיר הדגל האחרון שהוכרז עד כה בשנה הנוכחית ובכך חתם את גל ההכרזות של ענקיות הטכנולוגיה למחצית הראשונה של 2015. ה-G4 הצטרף למספר שחקנים משמעותיים שמאיימים עליו מכל עבר – מצד אחד ישנם את המכשירים הסינים שצוברים תאוצה ומכשירי הפרימיום שלהם מגיעים עם רמת גימור גבוהה במחירים מצחיקים. ומנגד, יש את סמסונג, ענקית טכנולוגיה קוראנית גם היא, שעשתה השנה סוג של קאמבק עם ההכרזה של מכשירי ה-Galaxy S6 שהצליחו לקבל שבחים רבים.

על אף כל זאת, LG איננה אותה יצרנית מלפני שנתיים שהשתרכה אחרי סמסונג בעצלתיים. כעת היא אחת מהשחקניות החזקות בתחום שמאחוריה מספר מכשירים מוצלחים מאוד שהקנו לה שם ויוקרה בעולם המובייל. האם LG תצליח לשמור על המומנטום שהיא נמצאת בו? האם ה-G4 הוא המכשיר שיעזור לה לעשות זאת? על כל אלה, וקצת יותר, בסקירה המקיפה.

מפרט

מסך מגע קפסיטיבי בגודל 5.5 אינץ’ מסוג IPS LCD מצופה Gorilla Glass 4
רזולוציית תצוגה QHD (זאת אומרת 2,560X1,440 פיקסלים), 534ppi
מעבד שתי ליבות Cortex-A57 בתדר 1.8GHz ארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.45GHz על גבי פלטפורמת Qualcomm Snapdragon 808
מאיץ גראפי Adreno 418
זיכרון פנימי 3GB RAM
נפח אחסון 16GB או 32GB, אפשרות להרחבה באמצעות microSD עד לנפח 2TB
מערכת הפעלה אנדרואיד Lollipop 5.1 עם ממשק המשתמש 4.0 LG UX
מצלמה ראשית חיישן 16 מגה-פיקסל, פוקוס לייזר, פלאש LED כפול בשני צבעים, יכולות HDR מובנות, צילום וידאו 4K
מצלמה משנית 8 מגה-פיקסל, צילום וידאו 1080p
קישוריות Wi-Fi a/b/g/n/ac, DLNA, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot, Bluetooth v4.0, NFC, IR LED, microUSB v3.1 (MHL), A-GPS
סוללה Li-Po 3,000mAh – נשלפת
מידות גובה – 148.9 מ”מ, רוחב – 76.1 מ”מ, עובי – 9.8 מ”מ. משקל – 155 גרם
שונות Micro-SIM בלבד
גב פלסטיק/עור

האריזה ותכולתה

LG-G4-Unboxing-battery-charger

  • מטען קיר חשמלי
  • כבל העברת נתונים MicroUSB-USB
  • אזניות מבית LG עם דיבורית וכפתורי שליטה בנגן המוזיקה
  • ראשי גומי בגדלים שונים להלבשה על האוזניות
  • סוללה נוספת
  • כיסוי קשיח לסוללה
  • מטען שולחני
  • ניירת: הדרכות, אזהרות, אחריות

במרבית הסקירות חלק זה אינו מקבל תשומת לב מיוחדת מאחר וכל היצרניות מציידות את המכשירים באותן אריזות עם תכולה גנרית שכוללת את הדברים שמגיעים בכל מכשיר (פתיחת קופסה של LG G4). הפעם LG בחרה להפתיע אותנו וכללה עוד שלושה פריטים שבדרך כלל לא מגיעים עם הערכה הבסיסית: סוללה נוספת, כיסוי קשיח לסוללה ומטען שולחני לסוללה הנוספת. תוספות אלה אינן מובנות מאליהן ושמחתי לראות כיצד LG “פינקה” את קהל המשתמשים שלה במיוחד שמדובר על תוספת משמעותית שעולה לא מעט.

לא לחינם ציידה LG את מכשיר ה-G4 בסוללה נוספת, יש לה תפקיד מאוד משמעותי ומכריע בסיפור העלילה של מכשיר הדגל המדובר. כמו שצ’כוב אמר: “סוללה נוספת שמופיעה במערכה הראשונה תבוא לידי שימוש במערכה האחרונה“. אך אל חשש, על חלק זה נרחיב את הדיבור עוד רבות בהמשך הסקירה. יש למה לחכות.

עיצוב ואיכות בניה

LG-G4-Unboxing-Side

סמארטפון ההדגל LG G4 מזכיר מאוד בקווי העיצוב את מכשיר הדור הקודם בסדרה, ה-LG G3, ואינו זכה לשדרוג משמעותי בקטגוריה זו. הדבר היחיד ששונה במעט הוא העובדה שכעת המכשיר מגיע עם קעירות מסוימת ומהצד ניתן לראות כי ה-G4 אינו שטוח לחלוטין. חשוב להדגיש כי לא מדובר על אותה רמת קעירות כבמכשיר ה-2 G Flex, אלא בקעירות עדינה יותר. כפועל יוצא מכך המכשיר מרגיש מעולה ביד ומתאים בצורה אידיאלית לכף היד, הקמורה גם היא, מה שיוצר חווית אחיזה נעימה ונוחה.

אם כבר בתחושת בכף היד עסקינן, אז אחד מהשינויים הנוספים שעשתה LG הוא בחומר ממנו עשוי גב המכשיר וכעת ניתן לבחור גם בחלקי גב העשויים מעור אמיתי. אין אחד שלא התפעל ממראהו המסוקס של המכשיר וההתלהבות אף גברה לאחר האחיזה הפיזית במכשיר וזאת הודות לגב מעור שהרשים לא מעט אנשים. העור העניק למכשיר תחושה יוקרתית מאוד והשווה לו מראה של אביזר אופנה לאניני הטעם – מה שהצליח לגרום לאפקט וואו לא קטן בקרב כל מי שראה ואחז בו.

LG-G4-Unboxing-back

כחלק מהעיצוב המיוחד של גב העור, כללה LG מספר תפרים לאורך החלק האמצעי של גב המכשיר שאמורים גם הם להעניק לו מראה אלגנטי ומקצועי יותר. בפועל הם באמת מצליחים לעשות זאת ובהצלחה רבה, אך הם גורמים לנזק לא קטן בכל הקשור לתפעול המכשיר על השולחן. כאשר ה-G4 מונח על השולחן, כל לחיצה על אחת מדפנות המסך תגרום לו לרקד בצורה מוזרה ולעיתים אף להסתובב. זה אומר שלא ניתן לבצע פעולות רבות בזמן שהוא מונח השולחן – בטח שלא להקליד. אפקט מוזר זה פוגע במעט בחווית השימוש בו והיינו שמחים אם LG הייתה בוחרת להעלים את התפרים ובכך לייצב את המכשיר.

חומרה וביצועים

כיאה למכשיר דגל, LG בחירה לצייד את ה-G4 בחומרה חזקה במיוחד שתוכל לספק לו ביצועים גבוהים ללא פשרות. בכדי לא לפגוע במהלכי השיווק, הוחלט כי ערכת השבבים שתפעם בליבו של ה-G4 תהיה Snapdragon 808 ולא גרסת ה-810 הידועה לשמצה בעקבות התחממותה (לכאורה) יתר על המידה במכשירים אחרים. למרבה השמחה בחירה זו לא התגלתה כפשרה כלל. Snapdragon 808 הצליחה לספק ביצועים מעולים ולא נרשמו תקיעות או איטיות כלשהי בכל מהלך השימוש במכשיר. משחקים עתירי גרפיקה פעלו ללא כל בעיה וסרטים ברזולוציה גבוהה מאוד (2K) נוגנו ללא כל גליץ’ או תקיעה מצידו של ה-G4.

מעבר לביצועים הגבוהים בכל אפליקציה, גם המעבר בין אפליקציה לאפליקציה התבצע ללא כל דופי וזאת בזכות זיכרון פנימי 3GB RAM המצוי במכשיר (שהפעם מגיע באופן מובנה בכל אחת מגרסאותיו). כתוצאה מכך, המשתמש מקבל ריבוי משימות אמיתי ובקלות ניתן לפתוח קרוב ל-20 אפליקציות בו זמנית ולפזז בין כל אחת מהן בקלילות ללא השתהות. אם בכלל תרצו לדחוף את המכשיר אל הקצה, LG מאפשרת גם שימוש במסך מפוצל מה שמאפשר להריץ 2 אפליקציות בו זמנית. אידיאלי להמון מצבים ונחמד לראות ש-LG ידעה לקחת את הפיצ’ר הזה שאופייני לסמסונג וליישמו גם במכשיריה.

יאמר לזכות LG שהבחירה בגב מעור הטיבה עמה גם בכל הקשור להתחממות המכשיר שכלל איננה מורגשת בעת האחיזה בגב המכשיר. גם לאחר הפעלת משחק למשך זמן רב או הפעלת רכיב ה-GPS לפרק זמן לא מבוטל המכשיר לא הרגיש לוהט והגב מעור בעצם מנע ממני להרגיש את הטמפרטורות עולות. אין זה אומר שהמכשיר לא התחמם, נהפוך הוא, היו לא מעט פעמים שהמסך עצמו היה חם למדי מה שבשימוש רגיל איננו מפריע, אך בעת ביצוע שיחה היה יכול לחמם את הלחי כולה מה שיצר תחושה לא נעימה בחלק מהמקרים.

מסך ותצוגה

LG-G4-Dual-Screen

הגענו לאחד החלקים המשמעותיים ביותר בסקירה בהם LG מצליחה ללא כל ספק להראות לכולם מדוע היא בין השחקניות הטובות ביותר בשוק. ה-G4 מצויד במסך IPS בגודל 5.5 אינץ’, עם טכנולוגיית תצוגה ייחודית בשם Quantum Display ורזולוציה של 2560X1440, מה שמעניק למכשיר צפיפות פיקסלים אדירה של 534ppi. על הנייר מדובר על בנתונים זהים ל-G3 מהשנה שעברה, אך בהשוואה של שני המכשירים זה לצד זה ניתן לראות כי LG הצליחה לשפר את איכות המסך ולהציג רמת תצוגה גבוהה יותר מזאת של הדור הקודם. השיפור המדובר מגיע ככל הנראה בזכות טכנולוגיית Quantum Display שבחרה החברה להטמיע בדור הנוכחי.

המסך מצליח להציג תמונה חדה ומדויקת וניתן להתרשם מהאיכות כמעט בכל חלק במכשיר – בין אם זה בממשק המשתמש שבו האיקונים נראים חדים להפליא או בין אם בסרטון באיכות 2K בו נראים כל הפרטים בצורה ברורה ונקייה. דבר נוסף שאהבנו במסך הוא היכולת להציג צבעים באופן אמיתי ולא מוגזם – מחלה שסובלים ממנה כמה מכשירים מוכרים במחוזותינו. האדום נראה אדום ולא בורדו זועק, הירוק נראה ירוק ולא זרחני ומוגזם וכו’. כל אלה מעניקים לכל תמונה שהופיעה במסך מראה חי וממשי כאילו המסך אינו קיים ואנו מבטים דרך זכוכית שקופה באוביקט אמיתי כלשהו.

לאחר שכל זאת נאמר, חשוב להסביר כי אין מדובר על אותה פריצת דרך כפי שהייתה בשנה שעברה בו ה-G3 הגיח לחיינו וחשף מסך עם רזולוציית 2K בעוד שהמתחרים צוידו “רק” במסכים בעלי רזולוציה של Full HD. ה-G4 מגיע עם מסך מעולה ועוצר נשימה, אך לא כזה שמשאיר אבק למתחרה הגדול שלו, Galaxy S6. בשורה התחתונה, מדובר באחד המכשירים עם המסך הטוב ביותר שיצא לנו לבחון בתקופה האחרונה ואין ספק שלא לחינם הצליחה LG להגיע לקדמת הבמה בתחום זה.

מערכת הפעלה

LG-G4-Apps

ה-G4 מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 5.1 כאשר עליה מולבש ממשק המשתמש של החברה, LG UX 4.0. ממשק המשתמש החדש, אשר זכה למקצה שיפורים ולמספר ליטושים עיצוביים, כעת אסתטי ונעים יותר לעין מה שהופך את השימוש ב-G4 להרבה יותר מהנה. אחד הדברים שהפתיעו לטובה היה היכולת להתמצא במכשיר לאחר זמן קצר מאוד עמו.

אחת הסיבות לכך טמונה בעובדה כי הממשק הרגיש מאוד פונקציונאלי ללא כל תפריטים מיותרים שרק הרחיקו אותי מהמטרה אותה אני רוצה. חלון ההתראות היה מצד אחד מנימליסטי, אך מצד שני כלל את כל הדברים שאני צריך כדי לתפעל את המכשיר בצורה נוחה ומהירה – והכי חשוב לא כלל כל מיני שירותים או ישומונים קטנים ש-LG ניסתה לדחוף בכוח בעבר. אם מישהו בכל מקרה הצליח להסתבך, LG הוסיפה מספר טיפי נחמדים וקצרים שיסבירו מעט על המכשיר ועל יכולתיו השונות בשימוש ראשוני.

LG-G4-Fast-Settings

אחרון חביב, שהצליח גם הוא להפתיע לטובה, היה המסך הצדדי אליו מגיעים לאחר גלילה של מסכי הבית שמאלה עד הסוף הנקרא Smartbulletin. במרבית המקרים אני לא חובב גדול של המסכים האלה, שהפכו כבר סטנדרט אצל יצרניות רבות, אולם מצאתי את עצמי משתמש בו לא מעט ומבחינתי יש לזה הסבר פשוט למדי – הוא היה סתמי. הוא הציג לי את מספר הצעדים שעשיתי באותו היום, את הפגישות הבאות שיש לי במהלך היום ואילו שירים מתנגנים בנגן ועוד’. לא מידע לא רלוונטי ומשעמם או תכנים שהיצרנית מנסה לקדם, ההפך, זה היה בדיוק מה שהיית צריך – פונקציונאליות כבר אמרנו?

מולטימדיה

חלק זה שזור בחלק המדבר על המסך ומאחר שהמסך היה מעולה גם כמעט כל הקשור למולטמדיה וניגון סרטים הצליח להרשים לא מעט. סרטים נוגנו ללא כל בעיה והדמויות נראו חיות מאוד בתוך “הקולנוע הפרטי שלי”. מה שהצליח להפתיע היו דווקא הרמקול המצוין שהיה חזק מאוד והפיקו צלילים מעולים – הרבה זמן שלא נתקלתי ברמוקל עצמתי כזה. חבל שהמיקום שלו מאחור ובקלות נחסם כאשר שמים אותו על השולחן. לו היה רמקול אחד נוסף, והיינו מקבלים יחדיו רמקולים סטריאופונים, הצפייה בסרטים ב-G4 הייתה יכולה להיות לא פחות ממושלמת. במקום זאת ציידה LG את ה-G4 באוזניות איכותיות שהצליחו להפיק גם הן צלילים טובים ומדויקים ואף היו עשויות מחומר איכותי מאוד שמנע מהם להסתבך בקשרים או להינזק בקלות.

זה לא סוד שבכדי להפיק את המירב מהמסך המשגע אנו זקוקים לסרטים באיכות גבוהה מאוד שבמרבית המקרים שוקלים לא מעט ותופסים לא מעט מנפח המכשיר. אחת הבשורות המשמחות ביותר שהגיעו עם ההכרזה של ה-G4 היא שהוא מאפשר להוסיף כרטיס זיכרון חיצוני – מה שהפך להיות דבר נדיר למדי במכשירים הדגל האחרונים. תוספת זו מאפשרת למשתמש להטעין מראש כמות סרטים מכובדת ולא לדאוג שיגמר לו לפתע המקום – שאפו גדול ל-LG על המהלך.

סוללה

LG-G4-Back-Off

בתחילת הסקירה ספרתי לכם על הסוללה הנוספת ועל כך שהיא עוד תחזור להופיע במערכה האחרונה – אז, הכינו את הכינורות,  הנה היא מגיעה במלוא הדרה לקחת חלק בטרגדיה הקוראנית הזאת. אם עד עכשיו היה קשה מאוד למצוא משהו שה-G4 לא מצטיין בו, הרי שהסוללה ותפקודה הוא ללא ספק עקב אכילס הגדול ביותר של מכשיר זה.

ה-G2 היה ידוע בכך שהיה בעל חיי סוללה מדהימים שהקנו לו שם של ממש בתחום זה, אחריו הגיע ה-G3 שלא הצליח לשחזר את אותם הביצועים, אך עדיין הצליח לסחוב יום שלם ללא כל בעיה. למרבה הצער נראה ש-LG המשיכה במגמה השלילית וה-G4 מציגה חיי סוללה לא מספקים שיסתיימו לאחר עשר שעות עבודה בממוצע. לשם ההמחשה, אם תתחילו את היום שלכם בשמונה בבוקר, ככל הנראה שתתחילו לחפש בדחיפות מטען כבר בשעה שש בערב.

LG-G4-Battery

כמו בכל סיפור טוב, מקור הבעיה הוא גם היתרון הגדול של המכשיר – המסך האיכותי. המסך הגדול עם הרזולוציה הגבוהה זולל את הסוללה של המכשיר וגומע את כוחו במהירות רבה. פעמים רבות במהלך היום המכשיר היה מואר מידי על אף שהבהירות הייתה מוגדרת במצב אוטומטי שאמור להיטב עם חיי הסוללה ולפלוט אור בהתאם לסיטואציה. נראה שמגנון זה פשוט כשל מלפעול כשורה. כל אלו הולידו חיי סוללה לא מספקים בעליל, שמציגים את LG באור לא טוב בכלל במיוחד נוכח העובדה שישנם כיום מכשירים בעלי מפרט כמעט זהה שמצליחים לעבוד במשך יום שלם, ואף יותר, ללא כל מאמץ.

אבל, ויש פה אבל גדול מאוד, נראה ש-LG ידעה כי זאת הולכת להיות נקודת התורפה שלה ונערכה בהתאם להעניק פתרון לקהל המשתמשים. תחילה היא כללה מצב חיסכון שאמור להעניק למכשיר עוד כמה שעות עבודה על חשבון ביצועים או חיבור לרשת – לא הכי אידיאלי אבל יעזור לכם לסיים את היום. מעבר לפתרונות בתחום התוכנה, LG אף הגדילה ראש והעניקה לרוכשים סוללה חיצונית נוספת ומטען שולחני במתנה.

LG-G4-Battery-Stats

סוללה זאת מתגלה כהכרחית במטרה לשרוד יום שלם והיא בעצם הדרך של LG לפצות על חיי הסוללה הלא מספקים. אומנם לא מדובר על פתרון נסלח ליצרנית ברמתה של LG ואנו מצפים שהמהנדסים שלה יצליחו למצוא לכך פתרון בדגם הבא, אך לעת עתה זה יכול להספיק.

מצלמה

LG-G4-Camera-Back

לשמחתנו אנו לא צריכים לסיים את הסקירה באקורד צורם ואנו עוברים כעת לחלק שלעניות דעתנו ה-G4 מצטיין בו ואף מתעלה על כל מכשיר אחר בסביבה – המצלמה. ה-LG G4 מגיע עם מצלמה אחורית ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל עם פלאש LED וחיישן פוקוס מבוסס לייזר ובצידו השני נמצאת מצלמה קדמית בעלת חיישן בגודל 8 מגה-פיקסל. שתי המצלמות, האחורית והקדמית כאחת, מציגות איכות צילום גבוהה מאוד שבספק אם נראתה בעולם המובייל.

קריאה נוספת: צילום מקצועי עם LG G4

המצלמה של ה-G4 מצליחה להפיק תמונות כל כך טובות ומקצועיות עד שקשה לזכור כי מדובר על מצלמת סמארטפון בלבד. החיישן הצליח לתפוס כל אובייקט בצורה הקרובה ביותר לדרך בה העין האנושית רואה את אותו אוביקט. הן בצילומי מרחק והן בצילומי תקריב ה-G4 הצליח לעמוד במשימה וליצור תמונות טובות בכל סיטואציה שהיא ללא התאמה מיוחדת. מי שהצטיין במיוחד היה חיישן הפוקוס שידע לזהות את מושא התמונה ותוך שבריר שניה הבין על איזה חלק בחלל להתפקס בהתאם למרחקו מהעדשה. גם המצלמה הקדמית הצליחה ליצור רושם מעולה הודות לחיישן ה-8 מגה פיקסל שגרם לתמונות סלפי להיראות טובות מאי פעם.

LG-G4-Camera

כל התמונות, כמעט ללא כל יוצא מכן הכלל, יצאו חדות, פוקסות ובעלות צבעים עשירים וחיים. כפי שראיתם בהצבעה האנונימית שעשינו בשבוע שעבר, המכשיר הצטיין כמעט בכל קטגוריית צילום ועקף את כל שאר המתחרים בפער ניכר והוכרז על ידכם כמכשיר האנדרואיד בעל המצלמה הטובה ביותר נכון לעכשיו. ניתן להגיד בלב שלם שאנו מסכימים עם בחירת הקוראים ונכון לכתיבת שורות אלה ה-LG G4 הוא המלך הבלתי מעורער בקטגוריית הצילום.

LG G4

אם עד כה עסקנו רק במצב צילום אוטומטי וזכינו לקבל תוצאות מדהימות, מה שבאמת תענוג צרוף במצלמה של ה-G4 זה מצב הצילום המתקדם (ידני) שכלול במכשיר. גם עבורי, אדם עם אפס יד בצילום מקצועי, האפשרויות הנוספות הצליחו לעזור להפיק תמונות טובות יותר – אני רק יכול לדמיין מה צלם מקצועי יוכל לעשות עם כל ההגדרות השונות שניתן לשנות במצב הצילום המתקדם. למטיבי לכת ניתן לשמור גם את הקבצים בפורמט RAW מה שיקל על תהליך העריכה באמצעות כלים מתקדמים יותר.

סיכום

LG-G4-Unboxing-Front

לסמארטפון הדגל LG G4 יש את כל מה שצריך כדי להיות הסמארטפון הטוב ביותר בעולם – הוא מצטיין כמעט בכל קטגוריה אפשרית ובלא מעט מקרים מצליח להתעלות על מתחריו בצורה ניכרת. למרבה הצער, ישנו דבר אחד שמעיב על הצלחתו, דבר אחד שיישאר לנצח חקוק על מצחו כאות קין (טוב לא חייב לנצח, אולי עדכון גרסה יעשה פלאים) – חיי הסוללה. לולא בעיית הסוללה, היה אפשר להכריז עליו כמכשיר האנדרואיד הטוב ביותר שקיים היום בקלות, אך נקודה זאת מונעת ממנו לזכות בכתר הנכסף כבר עכשיו.

על פי הערכה שלנו מדובר על בעיה שנוצרה בעקבות גרסת האנדרואיד האחרונה שידועה בפגיעתה בחיי הסוללה שלא מעט מכשירים בשוק וניהול לקוי של האפליקציות הפועלות ברקע. אנו מלאי תקווה כי בסופו של יום מדובר על בעיה שתיפתר באמצעות עדכון תוכנה קל שיגיע אלינו בקרוב. אם זאת הבעיה, נשמח לבחון את המכשיר שוב, ואם אכן תפתר נהיה הראשונים לסדר לו את הכתר החדש והנוצץ על הראש.

האריזה ותכולתה
10/10
עיצוב ואיכות בניה
8/10
חומרה וביצועים
10/10
מסך ותצוגה
10/10
מערכת הפעלה
9/10
מולטימדיה
10/10
סוללה
8/10
מצלמה
10/10
9.4
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • מסך מעולה
  • מצלמה מתקדמת
  • עיצוב מרשים
מה פחות אהבנו
  • סוללה
  • סוללה
  • סוללה

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: החל מ-3579 שקלים
  • סלקום: החל מ-3490 שקלים
  • אורנג’: החל מ-3499 שקלים
  • פלאפון: החל מ-3437 שקלים
  • שוק פתוח: החל מ-2850 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים