שירות הטלוויזיה סלקום TV מגיע לטלוויזיות חכמות ללא ממיר

סלקום TV (צילום: גאדג'טי) סלקום TV (צילום: גאדג’טי)

חברת סלקום הודיעה הבוקר על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם LG, שיאפשר לראשונה שימוש בשירות הטלוויזיה “סלקום TV” ללא צורך בממיר יעודי. השירות יהיה זמין כאפליקציה (בדומה ל-Netflix) עבור הטלוויזיות החכמות החדשות של LG והשימוש בו יהיה מותנה בהרשמה לסלקום TV ובתשלום חודשי של 39 ש”ח בלבד עבור 5 טלוויזיות.

מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שמפריד לראשונה בין החומרה לשירות הטלוויזיה, בדומה למה שעשו חברות הסלולר עם אפליציות השידורים השונות שלהן למובייל. בניגוד לחברות הוט ויס התלויות בתשתית מיוחדת, שירות סלקום TV תלוי אך ורק בחיבור באינטרנט, כך שאין מניעה לשלבו בכל פלטפורמה אפשרית ללא צורך בממיר יעודי.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום
ניר שטרן, מנכ”ל קבוצת סלקום

ניר שטרן, מנכ”ל קבוצת סלקום:

אנו מרחיבים היום את אסטרטגית Connected Device במסגרתה שמנו לנו למטרה לספק את חבילת סלקום TV ללא ממיר בכל מכשיר המאפשר זאת, החל מטלויזיות חכמות ועד קונסולות משחקים.

תג מחיר של 39 ש”ח עבור 5 מסכים שונים הינו אטרקטיבי מאוד ומביא לראשונה בישראל בשורה דומה לשירותי הסטרימינג השונים בעולם דוגמאת Netflix או Amazon Prime. עבור חברת LG מדובר במהלך משמעותי במיוחד, שכן סמסונג מחזיקה כבר זמן רב בשירות Smart VOD בטלוויזיות החכמות שלה בישראל וכעת יש לחברה הדרום קוריאנית מענה אמיתי שיתכן ויהיה משמעותי הרבה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים