מכשיר נקסוס מבית LG יגיע באוקטובר עם מצלמת תלת מימד ו-Android M

שמועה חדשה שהתפשטה ברחבי הרשת גורסת כי היצרנית הקוריאנית LG עשויה להיות זו שתייצר את מכשיר הנקסוס הבא מבית גוגל, כאשר דיווחים דומים אודות חברת Huawei עשויים להעיד על שני מכשירי נקסוס שיוצגו בהמשך השנה. לפי השמועה החדשה, המכשיר שתייצר LG יציע מצלמת תלת מימד ובתוכו תשלב החברה את גרסת האנדרואיד החדשה, Android M.

לפני מספר חודשים נפוצה שמועה אודות השקתם של שני מכשירי נקסוס חדשים מבית Huawei ו-LG. השמועה החדשה אינה מבטלת שמועה זו, אך שופכת אור נוסף על מכשיר הנקסוס מבית LG. בעבר השיקה גוגל בשיתוף עם LG את מכשירי הנקסוס 4 והנקסוס 5 שנחלו הצלחה רבה ונחטפו כמו לחמניות חמות מהמדפים. סמארטפון הנקסוס 6 שהושק לאחר מכן בשיתוף עם מוטורולה לא נחל אותה ההצלחה של קודמיו, זאת ככל הנראה בשל תג מחיר גבוה שעומד על 650 דולרים (לעומת פחות מ-400 דולרים עבור מכשירי הנקסוס הקודמים).

מכשיר פרימיום

לפי השמועה, ובדומה לנקסוס 6, המכשיר שתשיק LG יהיה מכשיר “פרימיום”. ניתן להסיק מכך שהוא יתומחר בצורה דומה למכשיר שהשיקה מוטורולה. הסיבה לתמחור הגבוה ככל הנראה טמונה במטרת המותג: בעבר יועדה סדרת הנקסוס להציג את גרסת האנדרואיד האחרונה במלוא הדרה ולהפיץ אותה אל הקהל הרחב.

android-mהיא עשתה זאת בעזרת תמחור אטרקטיבי במיוחד, שרבים העריכו כי הוא נמוך מעלות הייצור וכי גוגל הפסידה כסף במכירת המכשירים. לאחר שמותג הנקסוס תפס תאוצה וזכה לאהדה רבה בקרב המשתמשים, החליטה גוגל לנטוש את התמחור האטרקטיבי ולהציע את סדרת הנקסוס במחיר דומה לזה של כל סמארטפון דגל אחר.

על מנת להצדיק את המחיר הגבוה, כך עולה מהשמועה הטריה, תשלב גוגל במכשיר מצלמת תלת-מימד. ניתן להעריך כי מערך הצילום יכלול זוג מצלמות רגילות וחיישן למדידת עומק, בהם תיעזר פיסת תוכנה מיוחדת שתאפשר ליצור שלל אפקטים שונים ומיוחדים. לא מן הנמנע כי גוגל תאפשר שימוש במכשיר כחלק מפרוייקט Tango למיפוי עצמים בתלת מימד.

כיאה למכשיר נקסוס, הסמארטפון שצפויה LG להשיק יציע את גרסת Android M במלוא הדרה. היא תכיל שלל שיפורים ושידרוגים חדשים ולא יותקן בה ממשק מותאם על מנת ליצור חווית אנדרואיד נקיה וחלקה. אם השמועה נכונה, המכשיר יוכרז כבר בחודש אוקטובר הקרוב ויהיה זמין לרכישה זמן קצר לאחר מכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים