סוני מציגה טריילר ראשון למשחק החדש Horizon Zero Dawn

סוני הכריזה על כותר חדש הנמצא בפיתוח בשם Horizon Zero Dawn, אשר חוקר את חייהם של ציידים שבטיים בעתיד הרחוק, לאחר היעלמותם המסתורית של רוב בני האדם וחורבן הציביליזציה. סרטון ההכרזה מציג כיצד הטבע תבע את בעלותו על הערים הנטושות, שהפכו לג’ונגלים מלאי חיים, ומכונות אדירות מימדים המשוטטות בשממה – כנראה זכר או שריד מהציווילזציה האנושית. את כל אלה פורש הסרטון באופן קולנועי ומרתק, מלא בנופים עוצרי נשימה.

הסיפור עוקב אחרי ציידת בשם Aloy, שלה כשרון מיוחד בהבסת המכונות-החיות המשוטטות בעולמה. אחרי ציד מוצלח, היא נוטלת חלקי חילוף וחומרים מיוחדים המרכיבים את המכונות ודרושים לקיום השבט שלה. הסרטון כלל גם קטעי משחקיות בהם ניתן לראות את Aloy מסווה את עצמה בצמחיה השופעת, מזנקת ממסתור עם קשת ומתחילה בציד.

רובוט אדיר מימדים וחמוש לעייפה הדומה בצורתו לדינוזאור, תוקף את Aloy אשר משתמשת בחצים מיוחדים ובכבלים לצורך הבסתו, בקרב מרהיב ומלא אקשן. כל זאת מצטייר בגרפיקה יפייפיה ומוזיקה מעוררת אדרנלין.

Horizon-Zero-Down-bird

הצוות שמאחורי Horizon Zero Dawn הוא Guerilla Games הידועים בעיקר בזכות סדרת Killzone. זוהי הפעם הראשונה בה מנסה החברה ליצור מותג חדש מחוץ לעולם Killzone, וגם ההתנסות הראשונה של הסטודיו במשחקי תפקידים ממבט שלישי, לאחר שהתמקדו במשחקי ירי ממבט ראשון עד היום.

סיפור המשחק נכתב על ידי John Gonzalez, שהיה אחראי על הסיפור במשחק Fallout New Vegas טרם הצטרף ל-Guerilla Games לפני כשנתיים. לא נמסר תאריך יציאה, אך המשחק צפוי להגיע ל-PlayStation 4 במהלך השנה הבאה. צפו לעדכונים בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים