מנוע חיפוש הקישורים העצמאי זמין כעת באפליקציית פייסבוק לאייפון

את הדיווחים אודות שילובו של מנוע חיפוש קישורים עצמאי באפליקציית הפייסבוק שמענו לפני קצת יותר מחודש, אז החלה פייסבוק לשחרר את הפיצ’ר לקבוצות משתמשים מצומצמות על מנת לבד לבחון אותו. כעת, משחררת פייסבוק באופן רשמי את מנוע החיפוש והוספת הקישורים העצמאי והופכת אותו לזמין עבור משתמשי iOS באייפון.

לאחר התקנת גרסה 33.0 של אפליקציית הפייסבוק מחנות האפליקציות באייפון שלכם, תוכלו לראות את הפונקציה החדשה בעת שתגיעו למסך פרסום פוסט חדש. שם, ימצא כפתור “הוסף קישור” (Add a Link) לצד כפתור הוספת התמונה. כפתור זה יאפשר לכם להקיש מילה או משפט ובאופן אוטומטי יתבצע חיפוש בשרתי פייסבוק, שיציג את הקישורים הרלוונטיים ביותר.

בהכרזתה על כפתור “הוסף קישור” החדש מסרה פייסבוק:

אנו חושבים שפיצ’ר זה מקל באופן משמעותי על שיתוף קישורים עם חבריכם בעת השימוש בנייד, בין אם מדובר בכתבה מעניינת, סרטון וידאו מצחיק או מתכון אהוב.

לאחר שתקישו את מילות המפתח הרצויות, יוצגו בפניכם הקישורים למאמרים והכתבות הרלוונטיים ביותר. מלבד כותרת העמוד אליו מפנה הקישור, נוכל לראות גם את מספר הפעמים שפורסם בפייסבוק, לצד מועד פרסומו הראשון. יש לציין כי הכפתור החדש זמין גם בעבור משתמשי האפליקציה בישראל ומאפשר לחפש ולהגיע לקישורים אותם אנו מעוניינים לשתף בקלות ובמהירות.

Facebook-Link-Search-and-Share

כפתור הוספת הקישור החדש יאפשר לפייסבוק לגלות בדיוק מה משתמשיה אוהבים, אילו כתבות ונושאים מעניינים אותם ואילו סרטונים מצחיקים אותם.

בשלב זה זמין חיפוש הקישורים עבור משתמשי iOS כשמועד השקתו למשתמשי אנדרואיד אינו ברור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים