מנכ”ל OnePlus רומז כי OnePlus 2 יהיה עשוי מתכת

עם התקרבותנו להכרזה, נראה כי OnePlus מעוניינת להמשיך ולהישאר בכותרות. לאחר שחשפה אינספור פרטים אודות סמארטפון הדגל הבא שלה, ה-OnePlus 2, מפרסם מנכ”ל החברה, ליו זוהו, פוסט מעניין במיוחד בעמוד ה-Weibo (הרשת החברתית הסינית) שלו, המעיד כי מכשיר הדגל החדש של החברה עשוי לשלב מבנה מתכת יוקרתי.

בפוסט כתב זוהו: “איך להגדיר את המושג Full Metal?” ובכך, ככל הנראה רמז אודות מבנה המתכת הצפוי לקחת חלק ב-OnePlus 2. למעשה, תמונות המכשיר הראשונות שהודלפו לפני מספר שבועות ואף סקיצה מעניינת שהודלפה גם היא, עומדות בקנה אחד עם דברים אלו, וחשפו כי המכשיר יספק מבנה מתכתי ויוקרתי במיוחד.

מלבד אלו, ידועים לא מעט פרטים עסיסיים ורשמיים אודות מפרטו הטכני של ה-OnePlus 2, והוא יכיל: ערכת שבבים מסוג Snapdragon 810 2.1, קורא טביעות אצבע, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 3 או 4 גיגה, חיבור להעברת נתונים וטעינה מסוג USB Type-C ועובי הצפוי לעמוד על כ-5 מ”מ בלבד. לצד השקת המכשיר אנו עשויים לראות גם עדכון משמעותי למערכת ההפעלה מבית החברה, OxygenOS, המבוססת על אנדרואיד.

ה-OnePlus 2 יוכרז ב-28 ביולי והאירוע יוזרם להמוני הצופים במציאות מדומה (VR).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים