דיווח: סמסונג ושארפ יספקו מסכים ל-iPad Pro, הייצור יחל בספטמבר

אייפד פרו מול מקבוק (אילוסטרציה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

בחודשים האחרונים מתחילים הדיווחים אודות דגם האייפד הגדול והחזק ביותר, ה-iPad Pro, לתפוס צורה, ונראה כי אנו מתקרבים בצעדי ענק אל עבר השקתו וחשיפתו באופן רשמי על ידי אפל.

הדיווחים האחרונים, והחמים ביותר, גורסים כי דגם האייפד החדש יספק מסך בגודל 12.9 אינץ’ ברזולוציית 2732×2048 וכן מחבר מסוג  USB Type-C. כעת, מציין דיווח חדש כי אפל בחרה בשארפ כספקית המסך העיקרית ל-iPad Pro.

את מקומה של ספקית המסכים המשנית בעבור מסכי ה-iPad Pro, כך מוסר אתר Tech News, תמלא ענקית הטכנולוגיה סמסונג. עוד נמסר כי את הייצור הראשוני לטאבלט תחל אפל בספטמבר הקרוב, מה שעומד בקו אחד מול דיווחים קודמים המציינים כי אפל תשיק את הטאבלט בחודש דצמבר 2015.

ה-iPad Pro מבית אפל צפוי להכיל מסך בגודל 12.9 אינץ’ בטכנולוגיית Force Touch, חיבור מסוג USB Type-C, ארבעה רמקולים בתצורת סטריאו ואף עט סטיילוס מותאם המסוגל לנצל את יכולות מסך ה-Force Touch. את המכשיר נראה, על פי הדיווחים האחרונים, במהלך הרבעון האחרון של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים