דיווח: Galaxy A8 מבית סמסונג יכיל מצלמת 16MP עם מפתח צמצם f/1.9 ויכולות HDR בזמן אמת

ימים בודדים לאחר שהוצג בסרטון וידאו לא קצר ה-Galaxy A8, אשר צפוי להיות הסמארטפון הדק ביותר מבית סמסונג, צצה ברשת תמונה חדשה הנראית כמודעת פרסום למכשיר ומציגה את מפרטו המלא (והידוע), לצד מספר פרטים מעניינים במיוחד אודות מצלמת המכשיר.

מלבד עיצובו המרשים, נראה כי ה-Galaxy A8 יספק גם מפרט לא רע בכלל כשהדגש העיקרי בו מתייחס דווקא למצלמה. על פי התמונה החדשה, תשלב מצלמת המכשיר חיישן 16 מגה פיקסל, תכלול יכולות HDR בזמן אמת ומפתח צמצם f/1.9 מרשים במיוחד, העשויים לספק תוצאות מרשימות. מצלמת המכשיר הקדמית תכלול חיישן ברזולוציה סטנדרטית של 5 מגה פיקסל.

מלבד אלו, יכיל המכשיר, כידוע, מסך בגודל 5.7 (5.66, ליתר דיוק) אינץ’, ברזולוציית Full HD סטנדרטית, ערכת שבבים מסוג Snapdragon 615 בעלת מעבד מתומן ליבות, 2GB זיכרון RAM וכן 32 גיגה נפח לאחסון הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס מסוג MicroSD וסוללת 3,050mAh שתדחס לגוף בעובי 5.9 מ”מ בלבד. ממשק המכשיר יהיה, כמובן, TouchWiz, שירוץ על גבי אנדרואיד בגרסה 5.1.1.

על פי התמונות והדיווחים הקודמים, נראה כי המכשיר עשוי מתכת, כראוי לכלל מכשירי סדרת Galaxy A, אך לא נמסרו פרטים רבים בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים