הודלפה תמונה החושפת מכשיר בעל מערך צילום כפול מבית Xiaomi

לפני ימים בודדים נחשפו מרבית הפרטים אודות מפרטו הטכני של ה-Xiaomi Mi5, סמארטפון הדגל הבא מבית היצרנית הסינית. כעת, צצות ברשת שתי תמונות חדשות המתיימרות להציג את חלקם האחורי של שני סמארטפונים חדשים אותם מכינה עבורנו שיאומי, כשאחד מהם עשוי להיות זה של ה-Mi5.

בתמונה הראשונה, העשויה להיות של ה-Xiaomi Mi5, מוצג גב עשוי זכוכית, כשבצידו הימני העליון נמצאות להן צמד מצלמות וביניהן פלאש LED כפול. עם זאת, המפרט שדלף לפני מספר ימים לרשת לא ציין דבר בעניין שילובן של שתי מצלמות במכשיר, כך שייתכן שלא מדובר במכשיר זה, אלא במכשיר אחר מבית שיאומי. בשלב זה לא ברור מה תהיה מהות השימוש בצמד מצלמות במכשיר זה. הן עשויות לשמש לצורך ייצור תמונות תלת מימד או שאולי מדובר בחיישן עומק לצד חיישן צילום, בדומה למערך הצילום ב-One M8.

מלבד תמונה זו, נחשפה תמונה העשויה להציג את גבו של ה-Xiaomi Redmi Note 2 ובה נראה גב מטאלי (לא ידוע האם עשוי מתכת או רק דמוי מתכת) וכן מצלמה, פלאש LED כפול ואף חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשמש, כשבחלקו התחתון של גב המכשיר נמצא הרמקול.

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak

תמונה זו, מלבד החריצים לרמקול המכשיר, עומדת בקנה אחד מול תמונה נוספת של המכשיר שנחשפה לפני מספר שבועות ובהחלט עשויה להציג את גב ה-Redmi Note 2.

שני המכשירים צפויים לראות אור מאוחר יותר השנה. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים