GoPro מכריזה על Hero 4 Session: המצלמה הקטנה ביותר של החברה

יצרנית מצלמות האקסטרים גופרו (GoPro) הכריזה היום (ב’) על מצלמה חדשה שתצטרף לסדרות ה-Hero 4 של החברה, מצלמת ה-GoPro Hero 4 Session. המצלמה תעשה דרכה לישראל כבר בשבוע הבא, החל מה-12 ביולי, כאשר אחריות לתקופה של שנתיים תינתן על-ידי היבואן הרשמי בארץ – DAA שיווק ספורט. יחד עם דגם המצלמה החדש, תגיע לישראל גם מצלמת ה-GoPro Hero+LCD, עליה הכריזה החברה בתחילת החודש הקודם.

GoPro Hero 4 Session

מצלמת ה-GoPro Hero 4 Session היא הקטנה ביותר של החברה עד כה. משקלה 74 גרם בלבד (כולל המארז), מה שהופך אותה לקלה בכ-40% משאר המצלמות בסדרת Hero 4. המצלמה החדשה מוקשחת ועמידה במים עד לעומק של 10 מטרים ומאפשרת להדליקה ולהתחיל לצלם באופן מיידי בלחיצת כפתור אחת.

המצלמה כוללת עדשה רחבה (170 מעלות), מאפשרת צילום וידאו באיכות של 1080p ב-60 פריימים לשניה ומסוגלת להפיק וידאו גם ב-1440p ב-30 פריימים לשניה בפורמט 4:3 וגם ב-730p ב-100 פריימים לשניה. כמו כן, ניתן לבצע צילום סטילס באיכות 8 מגה-פיקסל.

GoPro-Hero-4-Session-2-July-2015

 

GoPro Hero 4 Session מגיעה עם קישוריות אלחוטית מובנית, הן WiFi והן בלוטות’, סוללה המספקת עד שעתיים עבודה רציפה, שני מיקרופונים מובנים המאפשרים את הפחתת רעשי הרוח הנוצרים בזמן פעילויות המתבצעות במהירויות גבוהות, סיבוב תמונה אוטומטי המאפשר צילום בכיוון הנכון גם כשהמצלמה מותקנת במהופך ותמיכה בכרטיסי זיכרון מסוג microSD עד נפח של 64GB.

המצלמה תגיע לישראל החל מה-12 ביולי ותוצע במחיר מומלץ לצרכן של 2189 שקלים.

GoPro Hero+LCD

המצלמה השניה שתעשה דרכה לישראל בקרוב מציעה מסך LCD מובנה בתוך מארז מוקשח ואטום למים עד לעומק של 40 מטרים. דגם Hero+LCD, ממש כמו דגם ה-Hero 4 Session, מאפשר הדלקה מהירה והתחלת צילום אוטומטי בלחיצת כפתור אחת.

GoPro-Hero-LCD-July-2015

המצלמה מאפשרת צילום וידאו באיכות 1080p ב-60 פריימים לשניה וצילום תמונות סטילס ברזולוציה של 8MP, אותן ניתן יהיה לראות על-גבי המסך האינטגרלי. המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון מסוג microSD (עד 64GB) ובקישוריות בלוטות’ ו-WiFi ומאפשרת שליטה מרוחקת מלאה בהגדרות המצלמה, צפיה בקטעים המצולמים ושיתופם ברשתות החברתיות באמצעות הסמארטפון או הטאבלט. כמו כן, ניתן לבצע עריכת תכני וידאו במצלמה עצמה.

מחיר המצלמה המומלץ לצרכן בישראל יעמוד על 1699 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים