מנכ”ל OnePlus: מחירו של ה-OnePlus 2 יהיה נמוך מ-450 דולר

מזה מספר חודשים צצות ברשת עדויות לכך שה-OnePlus 2 צפוי להיות מעט יותר יקר מדורו הקודם וכעת, מנכ”ל היצרנית הסינית, ליו זוהו (ידוע גם כפיט לאו) מנצל ומעודד את הבאזז סביב המכשיר, ומודיע באופן רשמי כי ה-OnePlus 2 לא יתומחר במחיר הגבוה מ-450 דולר (כ-1700 ש”ח).

את הדברים מוסרת החברה בעמוד הטוויטר הרשמי שלה, שם מצוטט המנכ”ל:

אני יכול להבטיח שהמחיר של ה-OnePlus 2 יהיה נמוך מ-450 דולרים.

“בכנות, זה מעולם לא היה קשור למחיר”, הוסיפה החברה לציוץ בחשבון הטוויטר שלה. עם זאת, לא מסרה כלפי איזה דגם מופנה תג המחיר שפירסמה, אף שיש להניח כי מדובר בדגם ה-64GB. מלבד מחיר המכשיר, צפוי ה-OnePlus 2 לספק מבנה מתכתי ולהכיל ערכת שבבים מסוג Snapdragon 810, זיכרון עבודה בנפחים 3/4 גיגה, מחבר טעינה מסוג USB Type-C ואף קורא טביעות אצבע.

נראה כי OnePlus לא מתכוונת לרדת מן הכותרות עם התקרבותנו להשקת המכשיר ב-28 ביולי, ותעשה הכל על מנת למנוע ממצב זה להתרחש – גם אם הדבר אומר לחשוף את מרבית הפרטים אודות המכשיר החדש. יש שיטענו כי הדבר פועל דווקא לטובת החברה ומגביר את הציפייה למכשיר, ויש שיטענו כי הדבר דווקא מוריד מערך ההכרזה הצפויה.

כך או כך, אין ספק ש-OnePlus כבר הצליחה לקבל את תשומת הלב שלנו ואנו ממתינים בקוצר רוח להכרזה הקרבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים